Idealan postotak RH u % u elektronickim laboratorijima i sl. prostorima

Dakle, ono sto me zanima je idealan postotak relativne vlaznosti zraka u labu a da ne dodje do eventualne nezeljene korozije i sl. na opremi?

Hvala!

Reply to
BladeRunner
45 - 60%

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

Zahvaljujem! Koji uredjaj (dehumidifier?) je najbolji izbor za jedan lab velicine 20ak kvadrata? Ili neki drugi "climate controller"...

Reply to
BladeRunner

I mene zanimaju detalji koje otkrijes pa postaj, RSVP.

Kalkulacija potreba:

Uredjaji na ponudi:

-

-

a kod nas ima sturih infoa / linkova i ovdje:

StoneThrower
www.dgmicrosys.com
Reply to
StoneThrower

Ovo bi posluzilo sasvim dovoljno:

BladeRunner

DIY klima komora sastavljena od dijelova split sistema sa osjetnikom vlage sa posebnim grijacem i hladnjakom. Nikada nije problem manjak vlage nego visak, a odvlaziti na zalost mozes samo ako kondenziras vlagu iz zraka, a za to ti treba hladnjak.

Prilicno zahtjevan zadatak cak i za vecinu domacih projektanata - na zalost.

Zoltan Tardik

A da se uzme najobicniji mobilni klima uredjaj? Vruci zrak ne bacas van vec ga "vrtis" u prostoriji. Ode vlaga jako brzo. :)

Reply to
Darko_swl

:) ili ga ostavim neka radi vani a ispuh vrelog zraka u prostoriju! :P

Reply to
BladeRunner

????? Zar se kondenzat ne stvara pri re¾imu hlaðenja?

Stvara se itekako, no kroz onu cijev od ispuha izlazi vruci zrak :)

Reply to
BladeRunner

hladnjak mora biti full ispravan?... imam jednog kojem je iscurio plin pa ga planiram iskoristiti za home made kompresor za ciscenje elektronike... jel bi se to moglo iskoristiti i za odvlazivanje? ... koji je sistem odvlazivanja sa hladnjakom? moze malo detalja?

pozdrav

Reply to
Fastah

Primitivna izvedba: Hladnjaku skine¹ vrata i montira¹ ga u zidu tako da su one crne cijevi pozadi smje¹tene vani. U hladnjak stavi¹ ventilator i vlaga æe se kondenzirati/lediti na isparivaèu. Svakih tjedan-dva ga odleðuje¹.....

znaci mora biti full ispravan frizider znaci ipak cu od ovog svog napraviti kompresor... :-)... pa covjece jel se taj onda sa tako otvorenim vratima uopce gasi?... kolko je to uopce isplativo glede potrosnje struje...

btw: meni je na frizideru probusena cijev negdje na rashladnoj ploci unutar male ledenice, reko majstor da bi je trebalo zamjeniti a takvu nema to je neki stari Gorenjac iz tamo neke 1978... jel bi se to dalo izbaciti i prebrikati te ponovo napuniti plin... hoce li onda uopce hladiti frizider ili mu je to jedino mjesto za hladjenje?

pozdrav

Reply to
Fastah

Glavni kriterij je smanjivanje vlage, a ne potro¹nja! Kao i kod klima-ureðaja: Ako hoæe¹ biti u klimatiziranom prostoru, mora¹ platiti veæu potro¹nju energije...

Samo zamjena......

smje¹tene vani.

Svakih tjedan-dva ga

To si negdje procitao upute sam smislio ili? Ne vidim zasto taj sistem ne bi jednako dobro radio i ako je hladnjak sa otvorenim vratima cijeli u prostoriji - jedino sto tako ne bi ujedno i hladio prostoriju

Boris

Reply to
Boris Vuletic

pozadi smje¹tene vani.

isparivaèu. Svakih tjedan-dva ga

Tako se najbolje koristi energija: Toplina preuzeta od zraka na isparivaèu se predaje/prenosi na stra¾nje cijevi i predaje okolnom zraku. Ako jo¹ doda¹ i grijanje zraka pri radu kompresora, ukupna temperatura u prostoriji bi RASLA.....