Problem oko Eagle-a

Trebam napraviti ploèicu koja se sastoji od 4 identièna sklopa. Napravio sam jedan i htio bih ga 4 puta copy/paste. Kako da to napravim, kad selektiram cijeli sklop mogu tu selekciju samo micati i rotirati, a nikako kopirati. Da li se to nemo¾e (glupo) ili ja samo neznam? Tnx.

Reply to
Briglja

Frend i ja smo to probavali jedno 45min i nista :-(

Na kraju smo se snali ovak. Isprintas jednom ali u .pdf file. S nekim pdf editorom (dobro ima puno nacina) copy pastas to vise puta po papiru i onda isprintas. Whola :)

Reply to
Mad I.D.

Moze, uz jedan mali trik. :) Nisam skoro radio, princip je da zatvoris npr. sch, uradis cat-paste(jos paste koliko ti treba), snimis pod novim nazivom. Ako ti treba i za sch, ponovis postupak, samo sad zatvoris brd, cat-paste pa opet snimis pod istim imenom pod kojim si prvobitno snimio brd. Kao rezultat, trebao bi da imas duplikate onoliko puta koliko si napravio cut-paste bez poruka o gresci. :)

Reply to
SASA M.

Dana 16.09.2007. 18:39, Mad I.D. upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

ja sam radio export u bitmap i u corelu poslozio po papiru...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

copy/paste nemo¾e u programu ¹to je i logièno jer nemogu biti dva otpornika R1!!!! Jer kako æe on znati koji je koji kad prebaci¹ u .brd?

E sad....ovu foru nisam proba ali bi moga...samo kako su nazvani ti duplikati R??, ¹to je s njima kad ih prebacim u .brd???

Reply to
mtech

Probaj ftp://ftp.cadsoft.de/eagle/userfiles/ulp/array_board_v4.ulp

Reply to
Dubravko

Probaj selektirat sklop, onda pritisni onu ikonu, ¹karice ( cut ), klikni na ekran bilo di jedan put i onda pritisni paste, i sad mo¾e¹ cili sklop kolko oæe¹ puta kopirat....., valjda je to to ako san dobro svatija,

Reply to
pinco

Daje im automatski novi broj. Ako si imao do sada pet otpornika novi deo pocinje sa r6, etc.

Pa, probaj. :)

Reply to
SASA M.

Upravo sam probao i radi dobro. Elemente uveæava za +1 (radi isto kao i kad se dodaje novi element).

Reply to
Damir ©eligo

ne onda samo prebaci na druge mjesto u plahti...

Reply to
mtech

Probvaj ponovo, meni kopira, ne¹to pogre¹no radi¹, dakle oznaæi sklop, cut ( ¹kare ) , pa onda pritisni mi¹on na radnu povr¹inu bilo di da nije sklop, onda paste i kopira ti sve i zalipi¹ di oæe¹, brojeve elemenata nastavi du su stali na prethodnoj ploèici....., poigraj se malo,

Reply to
pinco

Reply to
mtech

Hvala svima na savjetima. Uspijelo mi je tako da sam preimenovao brd file i obrisao preimenovani sch file. Sada mogu kopirati ploèicu. Bilo mi je glupo raditi èetiri puta istu ploèicu (èetiri kanala, ali nisu za audio). P.S. Stvarno ste bili brzi na odgovorima :)

Reply to
Briglja