Gorenje TV-kvar

Radi se o ¹asiji koja ima u mre¾i BUZ 90A i TDA 4605-2. Na aparatu mi pregara mre¾ni osiguraè. Mre¾ne diode su OK, BUZ takoðer, odspojio sam u sekundaru BU508D i stavio ¾arulju, a osiguraè i dalje pregara. ©to bi jo¹ moglo biti?'

Hvala

Reply to
Luka Pongrac

Jel si provjeril PTC za demagnetizaciju ekrana ? Ivan

Reply to
Ivan

Osigurac moze pregoriti zbog neispravnog PTC otpornika,dioda u kratkom spoju,BUZ90A u kratkom spoju ili zbog neispravnog TDA4605-2. Ako TDA4605-2 drzi BUZ stalno otvorenim osigurac ce pregoriti. Isto se desava ako je neki otpornik oko TDA4605-2 u prekidu ili je promijenio vrijednost. Ako su mrezne diode i PTC ispravni u pravilu treba promjeniti BUZ90A, TDA4605-2 i provjeriti otpornike oko TDA4605-2.

Pozdrav.

Reply to
Damir

PS.Zaboravio sam reci da i glavni mrezni elektrolit moze biti problem.

Reply to
Damir

Hvala stari, je, u pitanju je PTC. Ba¹ me nagnjavio....

stavio

Reply to
Luka Pongrac