Philips TV

TV je Philips, gr1ax

Ako mi netko mo¾e bar odgovoriti na pitanje o vrijednosti zavojnice, da znam da li tra¾iti kvar dalje ili tra¾iti odovarajuæu zavojnicu. Hvala

> 1) Izvadi mu tonski IC pa probaj ....inace je tu oko 11 V !! > > U vecini slucajeva je u kratkom spoju .... > > 2) Zamjeni zavojnicu (pored VN) koja ide na napajanje Hor. drajvera > > (tranzistora ) i Elko pored tranzistora ! > 1)Probao. Shtanga! > 2)Gledao sam elko, mjerenjem djleuje OK, promijenit chu za svaki sluchaj. >>Nevjerojatno. Ivan mi lijepo napishe a ja bedak tjeram svoje. >>Ponovno pogledah okolish VN-a i pronadjoh shpulu u prekidu. Bio sam >>spreman >>staviti ruku u vatru da sam >>sve, ali apsolutno sve, pregledao. Kak mi je ta shpula pobjegla, samo nebo >>zna. >>Uglavnom, namotah par zavoja odokativnom metodom i stvar radi. >>Hvala josh jednom >>//Marin

Ekipo, pojavio mi se problem slièan gore opisanom. Dakle, TV lagano bruji (zvuènik), a mjereæi napone postoji +95 i +9 u mre¾i. Malo sam "èaèkao" po ¹tampi i nakon jedne probe TV je upalio. Pomislio sam da je problem u hladnom lemu pa sam pre¹ao lemilicom sumnjive spojeve. Kod sljedeæeg paljenja opet ista gre¹ka i vi¹e se nije ponovilo da proradi. Provjerio sam zavojnicu 5524 (1,5mH) i bila je u prekidu. Trenutno nisam imao istu, pa sam stavio neku druge vrijednosti. Sada je brujanje puno jaèe, no èuje se i pulsiranje horinzotale. Sada su naponi u mre¾i na pola, a nas izlazu iz H trafa postoje neki naponi, no manji od potrebnih. probao sam izvaditi IC za zvuk, no isto. nakon toga sam odspajao jedan po jedan izlaz iz H trafa, no nije bilo promjene.

Da li vrijednost te zavojnice mora biti striktno kao original i gdje bi se jo¹ mogao nalaziti problem?

Hvala

Reply to
Miljenko

umjesto te zavojnice stavi samo kratko spojnik,ja tako radim godinama i nema nikakvih problema

Reply to
DiGiTaL