Gluposti sa diodama..

Htio bi u sub spojiti bijelu diodu (onu bright) pa me zanima da li smijem iskoristiti njegovo napajanje za nju i da li to uopæe ima nekog uèinka na sub?

Drugo pitanje je kako bi mogao isfurati da mi dioda svjetli kako bas radi a da zadr¾i postojeæe napajanje u subu?

Reply to
XLR8R

Sta je sub?

Reply to
Ziza

valjda je mislio na subwoofer, dakle zvucnik u kutiji koji svira nize frekvenicije, dakle bassove ;o)

--
kupujem komplet klimu za Tempru 1.9Tds
Reply to

To?no to! Ima li sad netko kakvu ideju?

Reply to
XLR8R

Uopce ne kuzim kaj ti hocesh. Jel hoces indikaciju da je sub upaljen ili neku vrstu VU metra.Ako hocesh VU metar onda spoji direkt na fazu zvucnika ali tako da spojish preko nekog otpornickog djelila. Tak ce ti na odredjenom naponu na zvucniku dioda svjetliti. Naravno ako hocesh vishe dioda onda morash napraviti vise djelila, za svaku diodu poseban otpornik. Tako ces dobiti neku vrstu VU metra.

Ako hoces samo indikaciju rada suba ,onda spoji diretk na napajanje suba preko otpornika od 1k diodu i to je to. Nema naravno smetnji na rad suba.

Sad reci jel si dobio informaciju koju trazish? :))

Pozdrav

--
Pero(KLicov),makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva, a sta cuva kacigu?!.?

Ovo sam htio, jednu diodu ali nisam znao mo¾e li se spojiti na fazu jer sam mislio da æe ne¹to zeznut.. Znaèi mo¾e ovako kako si rekao.. Hvala!

Reply to
XLR8R