farnell ... delivery charges??

po¹to ¹alju u hr?

kreiram narud¾bu... i pod delivery details ima gumb edit

i sad unutra opet gumb Delivery charges

otvara se novi prozor, ali mi je potpuno prazan pretpostavljam da je tu tablica dostave ali meni se iz nekog razloga ne otvara

kukiji su omoguæeni, èak sam ugasil firewal i antivirus..

probal IE, FF, operu

skinul portable verzije ff i opere, bez ikakvih addona, postavki... ni¹ta... samo prazan okvir..

ako netko ima volje, naruèival veæ od njih da napravi copy/paste cjenika dostave

ako uopæe i je to tam

Trenutna stavka: "Delivery Charge: TBA" mi nekak stvara grèeve u ¾elucu ;-/ znam... na kraju mi ostaje altpro ;->>

Reply to
Gyz

Java i flash instalirani?

Reply to
KoSi

eto istestiral: You have the recommended Java installed (Version 7 Update 25).

flash You have version 11,8,800,94 installed

Is JavaScript Enabled? YES

Cookies are ENABLED in this browser

vi¹e mi ne pada na pamet valjda sam preglup ;->>

ma... nadopunil bum do 400kn, i naruèil preko altpro-a

Reply to
Gyz

Ubaci gore IGBT G4PC40KD, platim pola po¹tarine. ;-)

Reply to
andjelko.conar

ehhh, da sam doznal cijenu po¹tarine kupil bi direktno od farnella

onda sam nadopunil za altpro, i èekal ponedjeljak da po¹ljem ionak prek vikenda ne delaju, imam vremena

danas ki¹a pada, prekapal po netu, i opet se predomislil LOL

mogel bi ja u politiku... kolko sam prevrtljiv LOl

kod altpro-a je oko 250kn sa pdv-om skoro u pol cijene

isku¹al bum sreæu ;->>

Reply to
Gyz