TV, povremeno nestane slike

Neki stariji shneider, CRT desi mi se da se slika zacrni, ono ko da na daljinskom smanjim svjetlinu do max, ton je ok. Èim do vidim odmah ga ugasim (u strahu da nekaj daljnjega ne pregori) i upalim ga i nakon cca 10s se vrati boja i dalje je sve normalno... Imam dojam da æe uskoro krepati do kraja, jel zna tko di da poènem tra¾iti kvar? Jer mislim da neide na popravak jer je nedavno crkla vertikala,

300kn mi èovek odnio i bilo mi je na granici isplativosti...

Hvala

Reply to
duncan