Elektroliti_rok

Samo me zanima da li ce elektroliti proivedeni 2004 raditi sada bez ikakvih problema, ili trebam racuati na nove?

Reply to
Dr.hayd

ako su ispravni radit ce, ako rade oni proizvedeni 1954-te, zasto ne bi ovi.

Reply to
Petar Bjelčić

vi.

Ma znam, ali problem je =B9to nikad nisu bili kori=B9teni pa me zanima zbog Leakage Curren-ta i tih stvari

Reply to
Dr.hayd

Izmjeri kapacimetrom i esr-om,da budes siguran.

Reply to
manky

bi ovi.

Lutrija? Ima¹ sluèajeva da se na matiènoj ne napu¹u svi elektroliti u istom krugu, za¹to, kako?

Reply to
vaso