Elek instalacije

Jel ima ko shemu kako se spajaju elektricne instalacije? Htio bih sam to napraviti pa ne znam... Kako se spajaju prekidaci i sl.? Hvala

Reply to
Mladen Zugaj

Ako ne znas, radije prepusti strucnjaku.

--
www.elektronka.com
Reply to

Pa kad se bude naucil ako ne krene, ne nauci se bas sve u skoli a ni strucnjaci nisu sto su nekad bili! :)

Idi u neki knjizaru sa tehnickom literaturom i kupi prirucnik za elektrotehnicare, u takvim knjigama ima uglavnom sve. Mali problem je jedino da ako nesto krivo napravis, mozes nesto zapaliti, ubiti sebe ili drugog, itd. :) Zato polako.

Reply to
Darko

Pitam se zbog èega sam ja i¹ao 4 godine u ¹kolu za elektrotehnièara kad je to tako jednostavno. A mo¾da zbog gore navedenog gore krovovi na kuæama....

Reply to
zuti62

hehe, pa ne znam, valjda da imas papir, to kaj se naucis u skoli ovisi od samog profesora a sve ostalo naucis na praksi ili kad se zaposlis. Sta vrijedi mojim kolegama streberima koji ni nakon xx godina ne znaju spojiti zarulju, u skoli su bili odlicini ali zavrsili na poljoprivredi. :)

I krovovi obicno gore zbog dimnjaka, mozda neki potkrovni stan zbog instalacija ali to su rijetki slucajevi.

Reply to
Darko

ol ne citas crnu kroniku..kako gore stanovi od losih elektroinstalacija.. prvi primjer i najcesce se desava zimi kada neki majmun odluci stavit na termo pec od2,5kw obicni suko utikac.pa ga ona jos pametnija familija bode u koju god im uticnicu pase...onda se desi stanje i izgori kuca pa posli grintaju kako nemaju posal kako ne znaju di ce.. kako su jadni i bijedni da im grad treba osigurat stan i sl. eheh..tragikomicno..

zato oprez sa eletroinstalacijama...struja je zajebana..zato pamet u glavu... slazem se sa darkom da ni majstori nisu sto su bili ... ako imas malo mota..nije tesko.. samo oprez...bez puno zajebancije..

Reply to
sister of night