ELCO 1500microF/350V

Trebaju li nekom... Prodaja ili trampa.

Reply to
Barbudo

Ja sam 2 x 5000micro/350 V dao Kresi bez prodaje i bez trampe

Reply to
Drago

Da ti orden po¹aljem po¹tom?

Reply to
Barbudo

Orden reda redne stezaljke sa zlatnim klemama i Cu-pleterom . =20

Reply to
kiri

gos. Drago mi je dosad dao preko 20 elektrolita ogromnih kapaciteta i napona..., i ostale elektroke u neprocjenjivoj vrijednosti

Ako ti to smeta, onda se meni obrati a ne napdaj èovjeka.

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Bas, prvo trebas vidjeti treba li kome pa poklonis. Ako bas nitko nece onda probas prodati

E,da i ne napadaj tu covjeka sa nekim ordenima

Jel tako dobro?

pozdrav

Reply to
Nun

U poruci: d11mh1$95u$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Barbudo je napisao/la:

: Trebaju li nekom... : Prodaja ili trampa.

Cijena? Za sto bi ih mijenjao?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Trampa ELCOs 220 do 450 microF/350 do 400V su OK. Ako je moguce vise kondenzatora istih vrijednosti. Moze i rabljenih. Nesto od RF tehnike? Sto se cijene tice, naplatio bih samo svoj rad i vrijeme potreban da se kondenzatori skinu sa ploce, spakiraju i odnesu na postu plus postanski troskovi. Otprilike 100kN +PP sve skupa, oko 20ak komada.

Reply to
Barbudo

Jel ti èita¹ ono ¹to pi¹e¹?

Reply to
Barbudo

Orden reda redne stezaljke sa zlatnim klemama i Cu-pleterom .

Orden Nesebiènog i Samozatajnog Davatelja sa Jantarnom suzom?

Reply to
Barbudo

A jel ti pises ono sto citas?

:o))

Reply to
Svemirko

Po¹tovani gospodine Kre¹o?

Iznova sam proèitao svoj post i u njemu nisam na¹ao pitanje tipa: "Je li Majka Tereza jo¹ ¾iva?" ili: "Ima li tko na ovoj grupi da poklanja ili je poklonio furdu ?" Meðutim, Va¹ dobroèinitelj gosp. Drago je oèito krivo i¹èitao moj post te u odgovoru implicirao da je on jedna, recimo, krasna persona dok sam ja valjda nekakav truli kapitalist ili ¹vercer kondenzatorima. Zar to nije bio napad koji zapravo nisam zaslu¾io? Ne bi se htio mije¹ati u Va¹ idilièan su¾ivot i ne vidim kakve veze imaju moji kondenzatori s vama dvojicom, valjda imam pravo ih baciti u otpad ili prodati nekome. Ili ipak ne...

Reply to
Barbudo

Kreso vec sam ti rekao da sam na ovu grupu dosao u dobroj namjeri da pomognem ako mogu. Naletio sam na osobe koje bi trebali biti Medjimurci. Naime za Medjimurce se govori da su genijalci ali ne zato sto su pametni i sve znaju nego zato sto im je jal u genima ( rodjeni su jalni) Ovo sa ordenima je kretenizam. Mislim si kad citam ove postove: kakvi su to roditelji kada su uspjeli podici ovako arogantnu djecu! Mislio sam da samo ulix-sov drek mirise a sada vidim da tu ima vise takvih.

Reply to
Drago

Citam ali izgleda da nisi shvatio pozdrav

Reply to
Nun

?"

valjda

Hm.. da kada macku stanes na rep on cvili

Reply to
Drago