eagle-pomoc

napravio sam shemicu u eaglu za elektriènog èobana, odem na dizajn PCB-a, a on mi poslo¾i totalno debilno, u jedan red samo otpornike, u drugi red samo kondove, u treæi red samo diode...itd...i onda ih o¾iæi jedan preko drugoga...katastrofa to je prvi problem, a drugi;...izbacuje mi nekoliko gre¹aka sa networkom...tj, konkretno, pin1 GND koji je spojen sa GND u shemi mi ispisuje kao pogre¹ku...i to nikako ne ku¾im...na linku je kompletan project zapakiran u raru pa ako netko ima volje samo baciti oko u èemu je caka?!

fala

Gagi-9a6aag

Komponente mora¹ sam poslo¾it, a po¾eljno je i da ruèno povuèe¹ vodove - pogotovo kolektor i emiter tranzistora 2N3055 - moraju bit deblji vodovi. Tranzistor ionako nejde na ploèicu nego se vjerojatno treba montirat na nekakav hladnjak tako da treba¹ ostavit samo lemna mjesta za ¾ice ili lemnu rednu stezaljku. Ne vidim niti da ima¹ prikljuèna mjesta za napajanje i bobinu. Kondenzatori i trimeri su ti u SMD verziji - to je sluèajno ili? Otpornici su ti raster 5mm i tu ti idu 1/8W - standard je 7 ili 10mm za uobièajene 1/4W ugljene ili 1/2W metal film otpornike. Vodovi su ti 0.25mm debljine ¹to je veæ kritièno tanko - trebali bi biti deblji. Naravno - kada kvalitetno poslo¾i¹ elemente onda nema¹ niti ovu ¹umu vodova nego se njihov broj rapidno smanji...

Na kraju krajeva mogu ti to ja dizajnirat za minornu naknadu ;-)

Reply to
Hector