Dva daljinska iska frekvencija?!

Hi!

Imam problem: Samsung televizor i novi DivX Player Smartvision imaju istu frekvenciju i kada upravljam sa daljinskim od playera prebacuju mi se meniji na TV-u.

Da li se to ikako moze rijesiti?

Pozdrav,

Danijel

Reply to
lenijaD

prodaj smartvision i kupi vivax?

Reply to
Locutus of Borg

Udalji divx od televizora. Nema rje?enja. BTW frekvencija je jednaka uvjek, samo se kod mjenja

Reply to
Pero

istu

meniji

Prijemne diode na oba uredaja prekrije? dovoljnim brojem slojeva 'mutnog' selotejpa, jedino ?to onda mora? tocno gadati jedan ili drugi, kao revolvera?....

Reply to
Vaso

ni je bas frekva je od 36- 40 KHz stariji telkaci poput Grundiga ili Siemensa rade na 42 kHz

Reply to
burke

"lenijaD"

Kao ne. Samo mora¹ promjeniti kod u nekom od ureðaja. Eh sad, pitanje je da li to ijedan od tvojih ureðaja omoguæava. Probaj zvrcnuti servis mo¾da ima nekakva opcija, trebala bi biti nije to ba¹ raketna znanost.

Reply to
miha

miha je napisao/la:

kako za koji servis :D