bojler problem ukljucivanja plamenika

imam madjarski bojler  FEG za centralno na zizu, nekad prije ti bojleri nisu
imali nikakvu elektroniku, a sada imaju kutijicu sa potenciometrom i nekakvu
plocicu elektronike. kada zagrije na odedjenu temp. onda tu kvrcne i temp.
pada, ponovo kvrcne i NISTA , govno samo zuji i bruji, ali plamen se ne
pali. onda ga par puta zblesiram navijanjem tog termostata (saraf na dnu
kutijice ) pa oped krene. ponekad cak i odradi nekoliko ciklusa pali gasi,
pa oped zablokira. pumpa se u tom brujanju strahovito zagrije i.. onda
krene. frend je nesto mjerio po plocici i kazao da je pre mala struja koju
pumpa dobiva. ja o elektronici nemam blage veze pa pitam : Moze li se ikako
ta elektronika prebrikati tj preskociti?
Hvala.

Re: bojler problem ukljucivanja plamenika
Ja mislim da ne bi trebao preskočiti da ti profić pogleda-to je ipak plin

Re: bojler problem ukljucivanja plamenika

nisu
nekakvu
ikako
Ne bavim se centralnim grijanjima / bojlerima ali po svemu bi rekao da ti
nevalja pumpa i da elektronika iz tog razloga (pregrijavanje vode u kotlu)
ne dozvoljava grijanje.

Re: bojler problem ukljucivanja plamenika

Ma to je nekakva narandjasta pumpa sa plasticnim polopcem, pa se nemoze
fizicki vidjeti osovina, dali se vrti ili ne , jedino kad stavim ruku na nju
osjetim da u njoj nesto lagano podrhtava (to je onda dok elektronika bruji,
a plamen je ugasen ) za cca 5 min se govno ukljuci, tj plamen se upali i
grije radijatore. Bojler je u podrumu, i mislim kad pumpa nebi radila , nebi
ni radijatori bili vruci. Problem je sto se voda previse ohladi u tom
"cekanju" i u kuci je hladno.

Site Timeline