Djelovi za METEX M-3630

Pozdrav grupi,

imam inace savrseno ispravnog M3630 koji me sluzi vec

15-ak godina, samo mu je pukao rotacioni preklopnik pa sad ne mogu prebacivati mjerna podrucja. Znaci, meni bi trebao rotacioni preklopnik zajedno sa unutrasnjim plasticnim djelom koji se vrti skupa sa preklopnikom i nosi kontakte. Ako neko moze pomoci, nek mi se javi. Hvala na paznji, pozdrav, Zoran
Reply to
Zoran

Gdje je pukao? Na onom "osovinastom" dijelu? If so, lijepo ga rastavi, prosvrdlaj taj dio, ubaci vijak (ja sam utalio svojeg), napravi zarez na vrhu u kojeg ces ubaciti "nesto" sto ce u kombinaciji sa utorom rotirajuceg dijela ciniti funkcionalni preklopnik.

Znam, znam, nadrobih to nepovezano ali shvatit ces. Stvar je relativno lagano popravljiva. Moj tako zivi vec nekih desetak godina.

//Marin

Reply to
Marin

Imas servis u dubravi (ZG) culinecka ne znam koji broj. Mislim da imaju i www stranice pa proguglaj. Ja sam nosio svog prije cca 15g.

preklopnikom

Reply to
Kresimir Pecnik

...sjetimo se zahvata na PlavojToèki (Blaupunktu) kojeg sam pojeftino istom me¹tru s bu¹ilicom jednom davno ustupio...

Daklem...uzeo je radio-cass - otvorio - hilticom lagano istetovirao rupu i precizni soft-eject mehanizam je gle èuda - proradio...

How tupav I am...

\\B_?

Reply to
Boris