djelovi

jel bi mi neko mogao kupiti negdje u chipoteki odredene djelove pa poslati postom na binsima imate popis nemogu do chipoteke...

Reply to
marko

==================== R1..R7 - 4k7 R8 - 1k0 R9 - 15k R10 - 150 R11 - 4k7

Integralna kola ==================== IC1 - PIC16F628A IC2 - PIC16F84A

Oscilatori ==================== X1 - 8MHz * X2 - 8MHz

Kondenzatori ==================== C1 - 1nF

Diode ==================== D1..D2 - 1N4001 D3 - zener < 5V0 D4..D6 - 1N4001 D7 - BAT41 ** D8 - LED 3mm

Tranzistori ==================== T1..T4 - BC546/7

  • - Za brzine 9600 (Nokia 6210) vrijednost oscilatora iznosi 4 MHz, za brzine 19200 (Nokia 7110) koristiti oscilator od 8 MHz.
** - Shotky dioda, moze posluziti i 1N4148
Reply to
marko

A za¹to ne zove¹ chipoteku da ti oni po¹alju! Ili Zaje....¹. Ili je LOL-èina do jaja.

Reply to
txx

nije do toga kolko puta bi ja to narucio al nikad ne dobijem ono sta trazim pravi elektronicari na grupi bi znali o cem se radi pa ako bi mogli

Reply to
marko

ja sam vise put vec narucival, uvjek mi je sve sto sam narucio doslo i to najvise u roku 3 dana

Reply to
Vanc