Dijelovi za Zanussijevu perilicu rublja

Ne radi pumpa za izbacivanje vode. Pregledao elektroniku i izgoren drajver pumpe ACS1085S

Na modulu ma¹ine stoji naljepnica sa oznakama:

41012600 MDLE01410100 VS 44C

Gdje naæi navedeni "tranzistor" Ima ko za ponudit?

Reply to
Joje

Napomena: ma¹ina nije pod garancijom a Zagreb je jaaako daleko pa bi i ovla¹teni servis vjerovatno bio malo preskup!

Reply to
Joje

A da proba¹ ubaciti relej,izmjeri koji napon ima¹,pa neki tranzistor koji drajva relej?

Reply to
manky

Hm da, zgodna ideja ali lak¹e mi je ako bi se na¹ao izgoreni dio. Ako ne onda æemo kemijat dalje... :) Poz.

Reply to
Joje

drajver

Onda mora 'skemijati' i napajanje releja?

pumpe ACS1085S

  1. Odes na
  2. Odaberes pretragu po kodu proizvodjaca
  3. Upises ACS108-6SA
  4. Narucis i platis 3,71 kn (nadam se da ce ti izaci u susret sto se tice minimalne narudzbe i onih 75kn troskova; bilo vec o tome na grupi)
  5. Popravis perilicu
  6. Platis rundu Tomislava (moze i Velebitsko) ;-)
Reply to
Brankec

Volim ovakva prakticna rjesenja problema! Da si meni rijesio problem, zapeli bi u beskonacnoj petlji na 6. liniji :))

Reply to
Svemirko

:)))) Inace, tesko da bih ja tebi nesto uspio rijesiti s obzirom da bi tvoji problemi vjerojatno bili way beyond my comprehension ;-)

Reply to
Brankec