dijelovi za zanussi

Pozdrav grupi, zna netko gdje se mo=BEe kupiti elektronika za grija=E8u plo=E8u ZTK 623 LX, proizvodnje Zanussi. Originalnu elektroniku je spr=BEio grom, a za novu tra=BEe 1500kn na servisu. Plo=E8a je kupljena prije dosta godina za 1800kn nova.

Reply to
kristijan

o=BEe kupiti elektronika za grija=E8u

ovo za tolke pare =E8udi i mene i to jako ali tako su mi rekli u servisu. sastoji se od pove=E8eg kontrolera koji vi=B9e ne oscilira jer mu otpalo nekoliko no=BEica, jednog malog eeproma 24c04 i ne=B9to popratnih elemenata, te desetak releja koji se drajvaju sa 2 uln2803a. to je uglavnom to, sve skupa ne vrijedi 100kn. A source za kontroler i sadr=BEaj eeproma onda vrijede 1000kn, valjda. Po=E8eli su proizvo=F0a=E8i opasno prijetiti tom elektronikom, nije ba=B9 n= eka kvaliteta ali je skupa i nepopravljiva kad se jednom zdimi, a dimi se =E8e=B9=E6e nego to mislimo. Sve rije=F0e postoji mogu=E8nost kupnje van servisa, pa =E8e nas pritisnuti da =E8emo morati u ovla=B9tene servise, jer od krpanja u fu=B9u uskoro ne=E8e biti ni=B9ta. Jednostavno se nema kaj popravljati. Bog mi je svjedok zakrpao sam sva=E8eg u =BEivotu, ali ovo sad po=E8inje nervirati.

Reply to
kristijan

nije li onda lakse pronaci istu takvu i skinuti dump i program chipa i klonirati???

e sad, pitanje je koliko je uredjaj cest i koliko je lako naci tako nesto.......ili barem naci neku stelu u servisu da ti posudi ispravnu ili poluispravnu elektroniku.... mada....i dalje mi nije jasno kakav je to uredjaj???

mislim ako se radi samo o nekoj ploci koja u sebi ima grijac stavi obicni termostat i gotovo....ili...?

--
Raven
remove NOSPAM from mail

U prvom postu je naveden model. To su dana¹nje fensi-¹mensi touch panel grijaèe ploèe s displayima, senzorima, infracrvenim grijaèima, sustavima hlaðenja i sl:

Problem je da ove nove imaju nekoliko segmenata grijaèa, pa uz termostat treba i sklopka s nekoliko polo¾aja (kao ¹to je kod klasiènih ¹tednjaka).

Velkam tu d fjuèr. A tek ovo:

(iako je reklamna publikacija, isplati se registrirati radi savjeta i ideja koje se povremeno objave.)

Reply to
Mario Malenica

:) Sve je to meni odavno poznato i super je kad radi besprijekorno, no pravo je sranje kad crkne. Zato mi doma kuhamo na plin. :)

yima,

deja

i ja kuham na plin, imam gorenje plo=E8u na gumbe velike i crne. Ova mi je od ujaka, =B9to se dampanja ti=E8e eprom je mogu=E8e klonirati al= i za kontroler sam jedva na=B9ao datasheet, a o sourceu ni govora. Nisu ni oni glupi, znaju za read protect. Ma ni=B9t samo pitam ak neko zna di se mo=BEe kupiti kompletan modul, jer od starog nema ni=B9ta, sav je pocrnio, napajanje sam sredio ali ne di=B9e. Ovi na servisu ga "malo" pretjeruju.

Reply to
kristijan