dijagnoza

u radu mi crklo napajanje i skurilo plocu, no zanimljivo kako se to dogodilo..

cuo se zvuk koji se progresivno pojacavao, zvucalo je kao kad netko pusta vodu sve jace i jace npr. u kupaoni, a ti slusas kroz zid kako ona struji cjevima, dakle kao neko sustanje..

pisem ovo o zvuku mozda netko uspije otkriti sto je zapravo otislo, jer sam raskopao napajanje (zao mi ga bilo, kvalitetno je bilo) i ne mogu naci sto je nesipravno.

ako netko ima ideju.. sam nek odtipka ;)

hvala!

Reply to
Chupa

Mozda je koji elektrolit ispustio dusu? f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Tako je, neka pogleda oko velikih elektrolita, mozda ima koja mrlja na plocici od ispustene tekucine. Ako ne moze tako, onda odlemit one sumnjive i ispitati.

Reply to
kiri

Kao prvo pretpostavljam da su se poveæali naponi napajanja matiène ploèe i ostalih komponenata, ?to je dovelo do zagrijavanja elektrolita i probijanja pa su "prokuhali" pri èemu je taj zvuk koji si èuo karakteristièan. Kao drugo, da je to napajanje stvarno tako kvalitetno kao ?to ka?e?, do toga ne bi smilo doæi. Ipak ako ti se da zezati, provjeri od ulaznih dijelova (diode,otpore,tranzistore, pa dalje optocoupler i eventualno tl431 ili tako veæ ne?to ?to bi trebalo biti regulacija napona, ali vjerovatno i elektrolite koji su se morali napuhati.) do izlaza. Po meni to ti je malo besmisleno ako ti to napajanje nije meðu skupljima. Ne vjerujem da æe? ga popraviti a i ako uspije?, hoæe? li moæi biti siguran u njega? ?ao mi je ako sam te obeshrabrio al ?ivot je takav. Pozdrav!

Reply to
Dilan dog

Pozdrav ekipi...Evo mojeg razmi=9Aljanja potaknutog dugogodi=9Anjim=20 popravljanjem swiching tehnologije napajanja -NE ISPLATI SE ,=20 RISKANTNO JE ZA URE=D0AJ KOJEG =C6E TO NAPAJANJE NAPAJAT I SERVISERA -=20 koji radi popravak.Odi u PC servis i kupi si novo napajanje. Mo=9Eda sam=20 bio pregrub ali nemojte mi zamjerit.

Reply to
compex

odmah sam kupio napajanje, cca 150kn, ali mi muka dodje kad vidim koliko je ovo na rubu izdrzljivosti ;)

uspio sam osposobit staro napajanje, sad radi, ali kad se optereti nesto zazuji u njemu na tren, pa ga nebi koristio za nista osjetljivo, ak bude malo vremena i dobre sheme mozda slozim punjac za akumulatore - imam vec jedan od napajanja, ali bitno slabiji - no nisam ga sam radio, vec Tihi s grupe;)

Reply to
Chupa