Detektor blizine

trebao bih preporuku nekog detektora blizine objekta ali takvog da mi poèinje signalizirati kad se neki objekt pribli¾i na 1, 1.5 m.

Reply to
Mario

Neki set parking senzora ili takvo nesto?

Reply to
trizex

Sun, 5 Aug 2007 13:23:41 +0200, njegovo velièanstvo trizex u svojoj poruci nakon puno razmi¹ljanja napisao je ove mudre rijeèi koje glase:

Da ali ja bih htio to napraviti, sheme koje sam na¹ao pale signal tek na udaljenosti od 60 cm ¹to je premalo

Reply to
Mario

Imas u Conradu Sharpove IR distance senzore... koji rade na principu triangulacije. Isprobano dobro rade

Reply to
nbch