Debljina zice???

Koliku debljinu zice koristit za potrosac struje koji vuce 50 ampera, radi na 12V...

Reply to
Zvonimir Cicak

Vazna ti je i duljina kabela...

Reply to
Drug Mile

prouci to, imas i duljinu

Reply to
Tihomir K.

duzina negdje 20-30cm... mozda 40max...

Reply to
Zvonimir Cicak

ja kupio neku debelu masnu zicu najdeblju na koju sam naisao i sad kontam da mi treba vjerojatno nesto tanje :)

Reply to
Zvonimir Cicak

u svakom slucaju, od viska glava ne boli :)

Reply to
Tihomir K.

po onoj tablici to bi bilo ovako nesto:

AWG 4 samo debljina zice, bez izolacije :) znaci kojih 0.6cm...

Reply to
Zvonimir Cicak

da kontam da nece smetati deblja zica, al mi dosta oteza da sve postavim kako treba :)...

Reply to
Zvonimir Cicak

I mjeri se samo debljina vodica, ne i izolatora :) Samo ti ostavi tu zicu ako ti stane, bolje deblja nego tanja.

Reply to
m0nk

A to je kratko. Trebas 6 kvadrata, ili 2,8mm promjer bakra. To se samo malo grije kod 50A, a na udaljenost 2*30-40 cm ces izgubit oko

0,1V na kablu. Slijedeca tanja zica je 4 kvadrata, i to bi se jako grijalo. Deblja, od 10 kvadrata bi bila bolja, ali na tu duzinu nista koristi, izgubijo 0,1V ili 0,06V.

Standard je inace 3A/mm kvadratnom, ali ne mora se postivat ako se slozis sa padom napona, do one vrijednosti kada pocinje grijanje.

--
Budala kad ?uti djeluje pametno.
Po starom Rimskom pravu, ?utnja zna?i odobravanje.

Ili dvije paralelne (tanje), bolje je hla?enje vodi?a?

Di ima jako debele zice, kolika je to strasna debljina koju si kupio i koliko kosta metar? :-)

Reply to
drstoka

Ako nije 50 mm2 onda nije debela :-)

Reply to
Hector

A jesi postao SKRTICA, hajde hajde siguran sam da bi ti za voje potrebe uzeo kablicak od barem 6mm promjera za 50A ???

Reply to
Lex-Lutor

ko ka¾e da ja ne trebam 50+ mm2? :-)

Imam klije¹ta za akumulator, sad hoæu napraviti kablove za paljenje al da mogu i lokomotivu kresnut sa time. :D

Reply to
drstoka

Dakle, bakreni vodi? u normalnim uvjetima podnosi gusto?u struje od 3 do

6 A po mm^2. Dakle, najtanji vodi? za 50 A je 50/6 = 8,33 mm^2, ali presjek ?ice u du?anu je 10 mm^2. Ovo je minimum bez obzira na du?inu, osim ako dozvoljava? da ti se vodi? zagrijava. Uglavnom, 10 mm^2 je rje?enje (oko 4 mm promjer).
Reply to
-Rio-

Lako za kablove - kakav izvor imas?

Reply to
Hector

Izvor je momentalno nebitan (a i nemam neki ozbiljni) samo hoæu imat jaèe kablove od suseda koji mi se smije da su to "kablovi za flaxericu" a sa kojima inaèe uredno palim random aute. On ima nekakve kamionske pa si je kul. :-)

Da skratimo prièu, gdje ima zbilja debelih vodièa za kupiti?

Reply to
drstoka

Nemam pojma - mi u firmi imamo do 120 mm2 - znam da su nekad kupovali od Elke ali sad mislim da je sve uvoz...

Reply to
Hector