curenje baterije

Na jednoj ploèi mi je procurila baterija i sve okolo je naèela korozija ukljuèujuæi i ¹arafe. Bateriju sam skinuo i zamijenio, no zanima me s èim neutralizirati daljnje napredovanje kiseline. Ima li kakav postupak, sprej ili ¹to veæ ?

Thx

Reply to
.:KIZO:.

Ako je u pitanju kiselina onda je logicno luzinom. Otopis sode bikarbone u vodi i umocis, ocistis (ili obratno). Nisam bas neki kemicar, ali mozda ima i takav na grupi pa bi mogao reci nesto vise o tome.

Reply to
stef

nisam se zamarao kemijom- opro sam to s kontakt sprejem i mehanicki postrugo serafcigerom/penzlom/wc papirom i sve 5. (u puuno navrata jer radim u servisu satelitskih receivera koji se isporucuju s kvalitetnim "everlast", "everfull", "longwork" i slicnim baterijama;-))

balki

Reply to
balki

Da dodam jos i 'super heavy duty' i 'guaranteed very long life' sto sam vidio nedavno na Hrelicu - 5KN za 4 AAA :-) Pretpostavljam da ces mi ti znati reci, prije sam mislio da AAA baterije mogu biti samo alkalne ali cini mi se da su kinezi smislili kako da naprave izuzetak

Boris

Reply to
Boris Vuletic

A ja sam mislio da alkalne baterije ne cure, pa su mi Vartine (3 kom AAA, made in Germany, kupljene u tvornickom ducanu u Korturaskoj) iscurile :(

Sva sreca da sam brzo primjetio pa mi nisu unistile moj modani HP48 :)

--
________
Pozdrav,