Cross: Kako Stereo 'pretvoriti' u Mono?

Procitaj jos jednom pazljivo sto si napisao :) Takav adapter kao sto je na slici postoji samo takav, to nije opcenita slika nego konkretna slika jednog muskog rca, na 2 zenska rca i izmedju njih ne postoji nikakav drugaciji spoj nego zajednicka masa i zajednicki srednji pinovi.

Iz mono ne mozes dobiti stereo, pogotovo ne iz adaptera slicnih ovome. :)

Reply to
stef

Na brzinu sam ga pogledao pa sam ga zamijenio. Sve sta sam napisao se odnosi na takav isti adapter (oblikom) ali u 3.5 mm varijanti.

Bez elektronike ne ali postoje stotine pseudostereo efekata - od raznih varijanti chorus-a u starijim synth-ovima i spatial mode-ova u televizijama do DSP processora koji analiziraju spektar pa 'odlucuju' sta ce i s kojom amplitudom poslati u koji kanal...

:-)) Nisam to niti reko.

Ovo sta sam reko da imam mono na 2x stereo je 3.5 mm mono na 2 x 3.5 mm stereo s tim da je u jednom stereo izlazu ulazni mono kanal spojen na lijevi a na drugom stereo izlazu na desni kanal.

Ima tih egzoticnih adaptera, prije jedno godinu dana sam stavio sliku s par takvih, procitaj opis:

Chupo
Reply to
Chupo

Stoji u ladici, kao i puno toga sto "budem" slozio kad uhvatim vremena...

Reply to
Drmesh

Da, ali tako zapravo ima¹ samo L na oba kanala, a ne mono.

Reply to
Sin&sha

Trebalo bi biti da sklop ako na R nije spojeno nista na L salje pomijesana obadva kanala. U starom SABA TV-u (Superplanar S-VHS) je to cak i pisalo u uputstvima. Jos sam na par uredjaja vidio napomenu da ako se na ulaz spaja mono signal da se obvezno spoji na Letf (mono) input a ne na Right. A kao sta kaze Drmesh, na nekim uredjajima i kraj cincha zna pisati L (mono).

--
Chupo
Reply to

To ¹to ka¾e¹ znaèi da bi izvor trebao slati mono signal kroz L? Ne vjerujem da je tako, mislim da se radi samo o ulaznoj strani.

Reply to
Sin&sha

Zato sam i reko da to vrijedi u 95% slucajeva za *ulazne* konektore (kod nekih ne vrijedi) a da se za izlazne ne bi kladio.

--
Chupo
Reply to

Aaa ....