Centralna brava na Renault Laguni I

Da, izgleda da sam ja malo pobrko stvari. Znam da ovi mobiteli imaju Javu, ima li mozda neki program napisan u javi?

PS Ako nemozes pronaci, nemoj se truditi, valjda ce mi se jednog dana posreciti pa pronadjem negdje takav program. Svejedno ti hvala na odgovorima!

Reply to
matija5513

BrusJr

Imao sam symbian programèiæ za mob koji je mogao slati "bilo" koju kombinaciju svijetla na IR izlaz . Fora je bila da upamti¹ kod sa kljuèa i onda otvara¹ auto mobitelom , Kljuè i ovako kod kljuèara napravi¹ jednostavno . Imam stariji palm ( crno bijeli displej) ali nisam nikada na¹ao za njega programèek , treba biti uporan i googlatiiiiiiiiiiiiii opako sa velikom kolièinom sreæe . Brine me da se nitko nije javio da ga ima . mo¾da vi¹e sreæe u tra¾enju .

Pozdrav Mladenc

Reply to
Mladenc