Carina

Kratko pitanje, carina na osciloskope i mjerne uredjaje, ima ili nema? Tnx! f

Reply to
filiplolicREMOVE

Koliko ja znam na elektronièke ureðaje i raèunalnu opremu je carinska stopa

0% bez obzira na zemlju porijekla. Vjerovatno i mjerni ureðaji spadaju u tu kategoriju. Po¹to je vrijednost vjerovatno veæa od $100 sigurno æe ti na to naplatiti 23% PDV i tro¹kove carinjenja (200-injak kuna). A, ako tako procijene mogu tra¾iti i da obavi¹ ¹pediciju te æe¹ tada raèunati i sa tro¹kovima ¹peditera. Ako je veæa vrijednost najbolje je da se rapita¹ kod nekog ¹peditera koliko æe to sve skupa biti, a i on æe ti znati kolika je carinska stopa.
--
"If God had wanted us to be concerned for the plight of the toads, he would
have made them cute and furry.

Za ogovor na e-mail:Izbaci _ovo_makni iz adrese"
Reply to
.:sina:.

stopa

tu

A trebali bi ukinuti i PDV na opremu i repro-materijal, mo¾da se neki poduzetnici i upuste u proizvodnju neèega....

Imas na

carinsku tarifu sa tarifnim oznakama.

Osciloskopi su oslobodeni carine bez obriza odakle se uvoze.

Reply to
Mladen K.

Vrijednost (roba + postarina) je 700$ i paket dolazi EMS express postom. Tako da mi ne gine zaustavljanje na carini i placanje minimalno PDV-a. Carine onda valjda nema, jos samo ne znam preko kojeg iznosa treba spediter? f

Reply to
Filip Lolic

Tnx! f

Reply to
Filip Lolic

ako se kupuje polovni oscilosko preko ebaya da li je moguce i kako zatraziti povrat poreza ?

Reply to
grizli

zatraziti

Ili, kako preko ebay kupiti za firmu ne¹to!?

To ovisi o procjeni carinika. Mene su jednom tjerali da radim spediciju za nekakav programator (samo plocica) koji sam na ebayu platio 15$ sa postarinom. Ako se dobro sijecam, spediteru (poznaniku koji mi je to napravio ispod cijene) sam platio cca 150-200Kn. Jednom prilikom sam bio kod jednog ljubaznog carinika, pa sam iskoristio priliku da ga pitam po kojim propisima oni na neslo naplacaju a na nesto ne. On mi je objasnio da se tu radi o njihovoj slobodnoj volji i procjeni. Naravno sve ovo je vezano uz sitnice sa ebaya i slicno. Uz to me upozorio da na cipele (i odjecu) obavezno rebnu carinu i troskove te da mi se to ne iplati narucivat ;).

--
"Texas is Hell on woman and horses.
		-- Wayne Oakes