brdo cevapa za shemu

ispravljac, ericsson - nikola tesla (emerson) 48V 100A...

Reply to
Neno

Koliko dana mi treba da pojedem to brdo cevapa?

Reply to
Petar Bjelèiæ

Vjerojatno proporcionalno koliko njemu treba da napravi ovu shemu.

Reply to
Aleks

:)

Probat cu nac shemu, al nek topic starter zna da ne volim cevape, vec lignje:))

Reply to
BladeRunner

Onda ces dobit lignji koliko mozes pojest cevapa. :)

Reply to
Aleks

Mislim da je tu vrlo bitan koeficient (cevap/lignja*&) koji treba izracunati vodeci racuna o onoj narodnoj - nema tice do prasice, a u obzir treba uzeti i konstantu "nije riba meso"

Reply to
Zok

e sreco samo te pratim iako sam na godisnjem

jel sef poceo djelit ispravljace?

Reply to
davor

drago mi je cut da autobus na relaciji cevap-lignja-odojak jos uvijek vozi u tajni svjet shema ericsonovih ispravljaca

...e da...model je bmj 403011/3

Reply to
Neno

bok..jel to mo¾da ono iz kompleta baznih stanica NMTa...za to imam komplet servisne manuale ako ti treba .. 73 9a2us

Reply to
oluja