Zvizdanje

Imam poprilicno novu LG crt televiziju iz koje se nekoliko desetaka sekundi, nekad i duze nakon sto se upali cuje zvizdanje (dosta glasno).

Znaci ne zujanje nego bas ono piskutavo, tanko zvizdanje.

Da li je to nekakav kvar ili je to tako ? Volio bih saznat prije nego istekne garancija :)

Pada mi na pamet da je to mozda vezano uz napon (da je malo osjetljivija na promjene ili tako nesto)

TV radi odlicno izuzev povremenog zvizdanja :)

--
××× Aqayax ×××
      ~~~~~~~

Isto ko i kod mene na starom Blaupunktu. Nikad to prije nije radil, tak da ocito nije normalno.

Reply to
jaki

sjecam se ja isto jednog blaupunkta koji smo imali, tako je cvilio neko vrijeme, sto je pocelo samo od sebe, no nismo se obazirali sve dok jednom nije poceo iskrit i ispustat cudne zvukove i dim pa mu se nismo usudili priblizit da ga iskopcamo, morali smo "fiovku" iskopcat...

Reply to
foster

foster submitted this idea :

jel ti zvidao non-stop ili samo na 0.5 - 1 min. kad se upali (valjda dok se ne zagrije) ?

--
××× Aqayax ×××
      ~~~~~~~

Moj monitor, CRT Samsung SyncMaster 793df isto povremeno zvizdi, dosta visoka frekvencija, preko 15 kHz otprilike. Zazvizdi neovisno o tome kada je upaljen. Obicno prestane sam nakon kratkog vremena, a kad mi ide na zivce ugasim ga na par desetaka sekundi i kad ga upalim OK je....

Reply to
Hector

moj Trinirom zvizdi dok je hladan 30tak sek od kad ga imam 10-12 godina ali skuzio sam da kada tv prima sliku koja je vecinom odredene nijanse crvene (dakle neka uvijek ista reklama koja ima tu nijansu dominantnu kolicinom na slici) onda mi se slika malo zbrika i kad reklama prode sve je ok...

- da bar radi na svim reklamama... :-)

- ali cvrcao mi je i laptop pa sam imao show... pogledaj po mom nicku malo nize - pocetak 5 mj.

ako je pod garancijom ==> Bok Decki - RIJESITE!!! uz obavezno primjerak tebi radnog naloga na kojem pisu SVI simptomi, jer kad oni to "rijese" pa to tebi ponovo rikne onda im imas sa cim skakat po glavi...

Reply to
Bladerunner

Bladerunner laid this down on his screen :

hvala svima na odgovorima, izgleda da ce svratit do servisa :)

--
××× Aqayax ×××
      ~~~~~~~