Bljeskalica za treæe stop svijetlo

Nije provokacija. Dijagnoza i terapija u jednom :)

Reply to
Sin&sha

:)

Reply to
coin

èudi me kako nisi za pilota i¹ao sa svim tim sposobnostima..
Reply to
Boka

ovime si sve rekao.

ako se smije znati di sada radi¹?

volja da se ne¹to shvati svojim umom a ne uèi? daj mi ovo objasni.. ja tu ne vidim razlike. Poku¹ati æu pogoditi pa reæi da si vjerovatno mislio na formalnu naobrazbu nekakvu, u suprotnosti sa èistom praksom.. svaka èast samo teoretièarima i svaka èast samo praktièarima, ali ja vjerujem da je najbolji put prvo teorija pa onda praksa, zato sam i odabrao takav radno/¾ivotni put. i ne mo¾e¹ me uvjeriti da je èista praksa bez imalo teorije, veæ sama intuicija kako npr. koji instrument radi ili izletavanje na cestu bez da zna¹ i¹ta o prometnim znakovima pa æe¹ u hodu uèiti bolja od tog..

Reply to
Boka

Kao instruktor u auto ¹koli bio bi idealan. A u fu¹u da radi kao iscjelitelj :)

Reply to
coin

E pa je bi ga, kad ja budem tebi i sinisi uspostavljao dijagnoze i stavio pod prisilne terapije, onda cete pitat od kud sam si uzeo to pravo. Iako uzivam u mucenju i zlostavljanju egoista i zlostavljaca i volim kad se zrtva opire, pa vas pozivam da jos jednom razmislite o svojem postupku.

To sto ste iza monitora, ne cini vas ne osjetljivima. Slova udaraju gore od sake, pogledajte malo druge grupe. Opiranje im ide upravo u pravcu kojim ti i sinisa lupetate po podu kad ostanete bez zraka: ludjak,, budala, tron, kreten i povlacenje, i to je ono sto meni pumpa ego. Takve pridjeve ispustaju gubitnici, kazu psiholozi. Vecina pametnih se kloni dobacivanja od strane idiota, ali ja ne :-))))))) Pa nastavite.

Da li vas dvojica i po ulici tako dobacujete? Nemate za to muda, je li?

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

Pa komentiram, zar je to zabranjeno? I dalje mislim da bi se trebao malo, opustiti, kokice su alegorija na to. Pogledaj samo svoju reakciju, to naziva¹ ok?

BTW Tko je spominjao budale, idiote i kretene?

Reply to
coin

Alegorije? Kome ti alegorije, nemoj da ti zakoèi bez ¹top-lampi na ¹oderu.

:)

Reply to
Sin&sha

Na sreæu rijetko sam u autu, uglavnom plovim pa je mala vjerojatnoæa.

Bez smajlija, proèitaj par postova unatrag pa reci, tko je koga nazvao idiotom i gdje su spomenuti budale, tro(n)ovi i kreteni? To se zove 'èitaj ono ¹to ¾eli¹ da pi¹e'.

Reply to
coin

Ukrcati æe se na trajekt.

U pravu si.

Reply to
Sin&sha

mislim da je Pero prilièno naviknut na takve nazive, pa se veæ èudi kako to da ih jo¹ nije dobio.. :))

Reply to
Boka

po svojem opisu "uèenja" èovjeka kako treba voziti, a i ostalih svojih pona¹anja na cesti ti si ili lud ili se dobro zabavlja¹ pi¹uæi to.. treæeg nema.

Reply to
Boka

ili ti pogasiti svjetionike... :))

Reply to
Boka

Smije se znati, ali to ja necu reci iz razloga jer su ljudi takvi kakvi jesu. Cesto iz konteksta izvlace dijelove stavova, i to onda pokusavaju dovest u u negativni smisao i vezu sa strukom, poslom, poslodavcem, drzavom. Moji stavi nemaju veze sa poslom. Posao je samo nuzno zlo da prezivljavas, dobijes placu, latis racune i kredite.

Ja veci dio onoga sto se smatra teorijom ne smatram teorijom nego praksom. U principu ti npr, ne moras spojit R i C, i mjerit napon da bi dosao do spoznaje koji napon ce biti nakon vremena, i ne znaci da nisi shvatio punjenje konda ako ga nikad nisi spojio na zice.

Ali opisivanje se najcesce pretvori u bespotrebno i imaginarno, i tu pocinje ono sto smatram teorijom, jer ne moze dati egzaktno rijesenje vec daje teoretsko i opce, a opce ja smatram nikakvim. Teorijom se obicno smatra i umna postavka nekog dogadjaja koju se ne moze dokazat, nego se dokazuje drugom umnom postavkom koja moze i ne mora biti tocna, npr, sad mi pada na pamet teorija sirenja svemira i velikog praska, teorija jezgre atoma i kojesta jos. Ako gledamo kroz povijest, umne teorije su se u rijetkom broju slucajeva podudarile sa praksom, recimo Zemlju su nosili Atlasi, kitovi, bila centrom sustava, a samo posljednja teorija je dokazano ispravna.

Umne postavke, ili ti ga teoretiziranje su prethodnica prakticnima, ljudi prvo umuju, pa onda idu provjerit na materijalnoj stvari da li ta umna postavka je tocna.

Stoga i praksa, recimo u elektronici, ne postoji ako ne znas objasnit ono sto si napravio, promjenit vrijednosti i zakljucit sto ce se desit promjenom. Ako slazes sklopove po tudjim shemama, nemas ni praksu u elektronici, to je praksa iz lotanja, mehanike, limarije. Ne znas mehanizam rada sklopa. Znas onda kada sam napravis shemu.

Evo jedno cisto prakticno pitanje iz enigmatike: Evo, el bi znao napravit "teoriju" za "black box sa dva pola",i sto bi on trebao sadrzavat, u kojim vrednostima, i nacrtat shemu koji bi se ponasao suprotno nama uobicajenim pojmovima shvacanja izvora elektricne energije. To podrazumjeva da su njegova dva pola kratko spojena i on ne oslobadja energiju , na njih spojis otpor 1 ohm, na otporu izmjeris napon 10v, snaga je 100w. Stavis 100 oma, izmjeris napon 1000 volta i snaga je 10 kW. Znaci otporom bi mogao dobiti po zelji izlazni napon. Nakon nekog vremena black box se je istosio, i nakon 100 sati rada oslobadjanjem snage od pocetnih 200w na otporu, napon mu je pao na 1,7 V. Koja je teorija za taj box, da li bi se mogao napraviti sada dostupnom tehnologijom?

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

U to vrijeme uputnicu i mi¹ljenje za mostarsku VA izdavao je opèinski ured za narodnu obranu, to je bio prvi dokument koji si morao prilozit. Doðem ja u taj ured u Pakracu, kopa lik po nekim papirima nalik na debeli herbarij, i izdere se, ne skolujemo djecu ustasa.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Tebe ne moze iscijelit nitko, jer nema sto iscijeljivat, mogao bi ti stavit samo cijeli svinjski mozak u prazninu, pa bi bio pametan.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Uzmi kokice i sjedi malo ped TV, pogledaj neki film ili seriju, poma¾e. Razmisli o tome, dobronamjeran sam. Znam da je te¹ko to shvatiti ali opusti se, nisu svi oko tebe tvoji neprijatelji i ne mrze te makar ¹to ti mislio o tome.

Reply to
coin

A da, ti si samo spominjao dijagnoze i terapije, i pri tome mislio na kurje oko. Ti si neki nadri lijecnik? Zasto mislis da ti smijes komentirat, a ja ne? Svoju reakciju nazivam ok. Djeluje smirujuce na mene a uznemirujuce na tebe, postizem ono sto zelim.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.
http://sotona.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Nisam ja spominjao dijagnoze, gubi¹ se. Uz to, nisam nimalo uznemiren, po èemu to zakljuèuje¹? I dalje stoji - kokice i TV, mo¾e i neka ¹etnja kroz park ali nemoj komunicirati s nikim, odvoji malo vremena za sebe i svoje misli ;)

Reply to
coin

Naporan si. E sad me usrecila tvoja dobronamjernost, kako to odma nisam primjetio. I kako to da ti nisi primjetio moje dobre namjere, ako vec ja nisam tvoje.