Kako se paja automat za stubisno svijetlo?

Eto pitanje je (valjda) jasno. Ako moze neka shema (i vise njih pretpostavljam da je princip rada slican, ali nisu svi isti) ili slicno. Ono sto meni treba je da skinem taj automat, ali dobro bi doslo da znam i spojiti (od viska glava ne boli), pa bih ga onda vjerovatno znao i odspojiti.

Ono sto sam za sad uradio - prebacio sam automatu u rezim da stalno bude upaljen i stavio prekidace na sijalice (neke, a neke sam ostavio tastere), ali sad se desava da kad ugasim svjetlo na sijalici mi se promjeni polaritet. Odnosno da na "masi" dobijam "fazu" (oko 70VAC), pa bih se ovoga rado rijesio. U svemu tome ima jos i detektor pokreta, pa pretpostavljam da i on pravi problem, a vise je majstora radilo pa je svako prespajao kako mu je odgovaralo.

Hvala. Pozdrav

Reply to
BonJovi

Neki automati prekidaju nulu, a fazu preko sijalice koriste za okidanje (da u¹tede jednu ¾icu), i zato ima¹ napon na nuli kada nema svjetla, a na nekima opet mo¾e¹ birati ¹ta æe prekidati.

Reply to
Franc