BGA kuèi¹te?

Gdje nabaviti postolje za BGA kuèi¹te(koje bi zalemio na PCB i onda u njega ubacio mikraè) ?

--
Buiæ Bojan
www.pulainzenjering.hr

Jebote , prvi put cujem da i to ima !!! Iskreno , toliko sam taoga raskopao ali nikada nisam vidio da Bga stoji u nekom kucistu!!!!!

njega

Reply to
Dusko Komsic

:) mislim da si krivo covjeka razumio... on trazi kuciste koje je bga.(samo kuciste se kuglama povrsinski namontira na plocu), a onda chip ide normalno u to kuciste...

Reply to
bb

Tako je kuèi¹te koje èu zalemiti na ploèicu , a onda èip ubacit u to kuèi¹te. Inaæe nisam specificirao to je TFBGA 324 pina.

Poz.

"bb" je napisao u poruci interesnoj grupi:ev505i$hmj$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
inz

Ima toga na bacanje, ali za malo vece uC-ove ;-)

________
Pozdrav,
 Click to see the full signature
Reply to
Walter Gottwein

Gje kupit?

"Walter Gottwe>> Jebote , prvi put cujem da i to ima !!! Iskreno , toliko sam taoga

Reply to
inz