324-ball TFBGA kuèi¹te?

Pozdravljeni, imam jedan mikroprocesor (Atmel AT91SAM9263) U TFBGA 324-ball) kuèi¹tu! Dali se netko veæ sustretao sa ovakvim kuæi¹tem i kako zalemiti na PCB? Inaèe to je kuèi¹te koje nema no¾ice veæ ima samo ispupæenja...

Hvala na savjetima.

Reply to
BojanNEWS

Kako mi pomogne dvelop board kod lemljenja mikraèa?

"Zemaljko" je napisao u poruci >

Reply to
inz

Vrucim zrakom. Javi se na

oni ce ti jamacno pomoci i dati savijet kako napraviti padove i slicno. Inace Zemaljko ti dobro veli da reba imati barem 4 (optimalno) 8 slojnu plocicu da izvuces sve pinove van. U hr ti niko ne radi takve stampe, al ak oces ja ti dam jedan kontakt iz singapura. Jakooo kvalitetni, brzi i neskupi.

kuèi¹tu!

na

Reply to
Kresimir Pecnik

Kreso, ajde daj adresu tih iz singapura...za lemljenje cu se javit smd-u, ali da te pitam koliko bi me dosla(po prilici) jedna testna plocica iz tog singapura?

"Zemaljko" je napisao u poruci >

Reply to
inz

Kreso, ajde daj adresu tih iz singapura...za lemljenje cu se javit smd-u, ali da te pitam koliko bi me dosla(po prilici) jedna testna plocica iz tog singapura? Tnks

Reply to
BojanNEWS
1 komad je minimalna stavka :-)) Dostava DHL ili Fedex ili ....po zelji sam odaberes. Najdulje stoji na carini. Uglavnom odtak posalju za 7 dana je sigurno u ZG.
Reply to
Kresimir Pecnik

Za sve vase upite pogledajte binariese pod naslovom PCB Singapure Kyoden

Evo cijena PCB-a iz Singapura. Ima tu dvoslojnih i 6-slojnih stampi, brza i rednovna isporuka, pozlaceno ili HASL, .... sve se vidi u ponudi

e-mail adresa na koju se treba javiti za upit: snipped-for-privacy@kyoden.com.sg

za vise informacija

Samo se pozovite na mene...mozda cu dobiti kakav popust ako nabavim koji novu musteriju :-))

Inace kvaliteta je vrhunska. Sve stampe uvijek ispravne. Odlican stop lak (tik do samog pada) ...za one koji leme na stroju to je ekstra vazno.

Reply to
Kresimir Pecnik

Rupe su 0.9mm, a kad radim vae ne radim ispod 0.7 i jos ih ostavim otvorene da se napune tinolom u strojnom lemljenju. Al zato ima 6 slojeva i tanke vodove i tak dalje. BGA nemam na nijednoj stampi, al vjeruj, to za njih nije ni pol pickinog dima. Rade kaj god oces. Kaj zamislis oni naprave.

Uvijek ga uracunaju i kad radis a+samo jedan sloj oni ga ponude zasebno pa ko voli nek testira. Inace to je 120USD fiksno, ma koliko imao plocica jednu ili 1000000 svejedno je 120USD.

Sve ti je LQFP144, 32-sTSOP1, SOIC8(.150), TSSOP16 i dimenzije oko

100x160mm, s donje strane su blok kondici.

Ja nisam, al nije frka. Rade i to i nije neka cifra. Al jednostavno nisam imao potrebe, da sam imapo potrebu napravio bi to bez razmisljanja o cijeni.

Reply to
Kresimir Pecnik

Da vas pitam, ¹ta se od ovih stavki da izbjeæi? Inaæe ja bi za poèetak napravio testnu ploèicu. E sad , "PCB cost" je cijena samog PCB-a , a ¹ta je SET-UP , E-TEST i TT&D i dali bi se za probnu ploèicu to dalo izbjeæi? Da bi mi ploèica do¹la ¹to jeftinije...

Hvala ljudi na korisnim savjetima.

otvorene

nije

jednu

ova

cijeni.

Reply to
BojanNEWS

izrada filmova (apsolutno nuzno)

, E-TEST

elektricno testiranje PCBa (ak oces riskirati za 150USD uz sve troskove pa da ti na krau ne radi)

TT&D trosak spedicije (nuzno)

Reply to
Kresimir Pecnik