pitanje LM7805

imam taj regulator napona... sam sam napravio ispravljac, tafo 220/10V, greatz, i spojim regulator, to sve onak provizorno samo s lemilicom da se drzi... i kad mjerim napon na izlazu dobijem 3.9V ulazni napon je oko 9.5V u cemu je problem??

Reply to
Ivan

ako ti je regulator ispravan i sve dobro spojeno, mora raditi. da nisi zamjenio ulaz i izlaz regulatora?

Reply to
Lutajuci Reporter Zdena

U poruci:elpa1u$o5o$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Ivan je napisao/la:

[...]

Jesi li stavio koji kondezator na ulaz i na izlaz? Ako nisi, evo ti odgovora.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ili je u pitanju neko smece od LM-a (ne bi me cudilo)

----- snipped-for-privacy@yahoo.com Fleshanje (bios)-dekodiranje (radio & GSM)-programiranje (pic-mcu-eeprom-pal-gal..)

031 351 357 Ivan (ICQ 149001659)

-----

Reply to
Amaro

Ili ga je preopteretio na izlazu?

Reply to
Vaso

Ili mu masa ima lo¹ spoj, jel na takvim stabilizatorima regulacijom mase mo¾ete regulirati napon na izlazu...

Reply to
Raf DervishD

U poruci:elqvml$271$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Raf DervishD je napisao/la:

:: Ili ga je preopteretio na izlazu? :: :: --------- : : Ili mu masa ima lo¹ spoj, jel na takvim stabilizatorima regulacijom : mase mo¾ete regulirati napon na izlazu...

Da, eto, to su sve moguce greske, pa neka covijek vidi. :)

Ako je propterecn - onda ce se i grijati jako, a, mislim da bi to covijek skuzio. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

nije propterecen, ustvari uopce nije opterecen... bum probal stavit kondenzatore na ulaz i izlaz... masa ima dobar spoj, zalemljena je zica na uvod, nisam zamijenio ulaz i izlaz, mislim da ovi kond imaju veze s tim...

Reply to
Ivan

Osim elektrolita za filtriranje, dobro je staviti i 100nF na ulaz, a na izlaz 100nF ako ima¹ dugaèke vodove od napajanja do sklopova. Obièno stavim i taj.

Reply to
Mario Malenica

Zahvaljujem svima na odgovorima, problem je bio u kondenzatoru...

Reply to
Ivan