autopojacalo na 12V rail PSU PC napajanja

hoce li to funkcionirati?

ne znam kolika struja moze poceti kroz 12V rail, na pojacalu (blaupunkt mpa160) je osigurac od 30A

ak moze mala pomoc ili savjet bio bih zahvalan

P.S.pitao sam na hr.comp.hardver i slabo, odgovorio jedan kolega, a nis ne kuzim

Reply to
bagio007

Radi, ali moras opteretiti +5V vod s bar 1A(zaruljica npr).

Reply to
fire

ak moze opis zasto moram +5V rail opteretiti?

hoce li raditi pojacalo kao da je i u autu(jer neki su mi govorili da mora ici 14.4V(??) i min 30A, a meni pise na deklaracijama PSUa (codegen 400W, znam nije bash najbolji start) 15A

semilaik sam, pa pokusavam pohvatati konce, sry ak sam glup ispo^^(postoje samo glupi odgovori...)

Reply to
bagio007

Neæe raditi kao u autu jer æe izvor limitirati struju na 15 A, znaèi neæe¹ moæi izvuæi veæu snagu bez izoblièenja...Osim toga, neæe¹ moæi dobiti snagu navedenu za 14,4V i bez ogranièenja struje. Sa 12V raèunaj na oko 70 posto snage navedene za 14,4 V...

Reply to
Vaso

Jer te se paliti zastiti i napajanje ce se gasiti.

U autu kod vecina instalacija dok uradi bas napon zna pasti na 10V.

Ako ces pustati frekvencije(znaci ne glazbu) i ako ti zvucnik na toj frekvenciji ima impendanciju na kojoj pojacalo trosi 30A onda ce se napajanje ugasiti. Ali ako slusas glazbu na realnim zvucnicima vjerovatno se uopce nece ugasiti. Ja sam tjerao jedno alpinovo pojacalo(30A isto osiguraci) na at napajanju od 200W i nikad se nije ugasilo(na glazbi).

Reply to
fire

ok, a ima li veze ako ja to napajanje koristim u racunalu? jer posjen je i HDD i grafulja i DVDRW na njega, pa sam mislio zasarafiti pojacalo na kuciste, dovuci napajanje, iz njega 2 zice...da bude prijenosno, ak me kuzis

dakle pitanje glasi treba li mi ta zaruljica(ili ako moze neki otpornik da mi ne sjaji unutra sve) uopste?

odlicno obradovao si me

Reply to
bagio007

Ima veze, jer ovo gore bude potrosilo dio struje.

Mores staviti otpornik.

Reply to
fire

U poruci: ems9pu$cvq$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, bagio007 je napisao/la:

: ak moze opis zasto moram +5V rail opteretiti?

Zato da bi napjanje moglo kontrolirati napone. Jer, dok nema nikakvog opterecenja, naponi vole malo divljati.

: hoce li raditi pojacalo kao da je i u autu(jer neki su mi govorili da : mora ici 14.4V(??) i min 30A, a meni pise na deklaracijama PSUa : (codegen 400W, znam nije bash najbolji start) 15A

Napajanje se vrlo lako preradi na 14.4V. Al, mislim da nema potrebe. Pogotvo zato jer vecina auto-pojacala imaju povratnu vezu, pa daju isti izlazni napon bez obzira na ulazni.

: semilaik sam, pa pokusavam pohvatati konce, sry ak sam glup : ispo^^(postoje samo glupi odgovori...)

Mozes spojiti i svirat ce ti OK.

-- Tihomir Krizan

Reply to

kuzis

Ako su spojeni gornji uredjaji netreba zarulja jer oni djeluju kao opterecenje. Problem koji se moze pojaviti je povecana potrosnja pri paljenju pojacala (tj dovodjenju signala na remote) ili preglasnom slusanju mjuze koja ce resetirat/smrznit PC. Ove probleme mozes donekle rjesit spajanjem konda

4700uF/25V paralelno pojacalu (pazit na polaritet!)

Btw vjerojatno ces imati i problema sa ground loopom tj brujanjem...