auto radio

Na auto radio CD-u Sony CDX 3100 mi kad je uga¹en vuèe struju oko 150mA na ¾utoj ¾ici koja slu¾i za napajanje memorije. Je li to normalno? Ne bi smio ni¹ta tro¹iti kad je uga¹en.

Reply to
oktani.com

mislin da je 150mA malo previse. btw ta zica /batt power/ ne sluzi samo za napajanje memorije nego se preko nje vrsi napajanje izlaznog stupnja a katkad i cjelokupne elektronike radia dok se ign.power koristin samo kao signal za ukljucenje.

ja imam sony mp3 s2200 i èini mi se da ba¹ puno vuèe struje, nisam nikada mjerio (neda mi se) ali zna se dogodit da ako dugo ne vozim auto da mi iscrpi akumulator jer je dosta slab. To sam rije¹io skidanjem maske sa radija

Reply to
Kameleon