Auto

Povremeno mi se u vo¾nji na 5-6 sekundi upali alarm, ali malo drugaèijim tonom nego inaèe kad se aktivira. U isto vrijeme mi se osvjetljenje instrument ploèe pojaèa. Vjerojatno naraste napon i auto u to vrijeme malo slabije vuèe. Radi se o Hyundai Accentu i Hellfire alarmu. Blokada je izvedena na anlaseru tako da to nemo¾e biti uzrok. Imaèe na alarm ide i onaj +12V sa kontakt kljuèa koji ga blokira. Ja sumnjam na regler ali mi nije jasno kako prevelik napon mo¾e proèi uz akumulator koji bi trebao na neki naèin ogranièiti taj napon. Dali netko ima kakvu ideju a spasila bi me i neka shema. Na Webu nisam mogal pronaæi ni¹ta.

Hvala .

Reply to
Mario Pujas