Audio pojacalo za dnevni boravak 8W RMS???

Omjer otpora zvucnika, plus otpor kablova i izlaznog otpora? Npr. Na jednom LG kucnom kinu je otpor zvucnika 6 oma, a kablova 1,9 oma!!!!!

Mo?da ne treba: 500mV je oko 1,4Vpp....a to je standard koji bi DVD player trebao imati na izlazu....

zvuènik?

U ovom sluèaju 50w tjera zvuènik koji mo¾e trpiti 200W..

Hrvoje

Reply to
Hrvoje Marin

Kad si vec na Borinom sajtu... pogledaj DOGC! Vrlo interesantno pojacalo koje radi daleko bolje od "Standarda"! Radio sam i jedno i drugo ->

...ili ne=B9to tipa LM3886 ->

chewbacca

Upssss... zamjenio sam linkove :(

Reply to
chewbacca

bez ovalozavanja ali mislim da tvoje pojacalo nikad nece proraditi jer previse je tu pitanja za gradnju jednog ozbiljnog pojacala bolje ti kupi nekaj gotovo a prvo napravi pojacalo za radionu !

Reply to
Tomo

nema sto da zna .. ima gotovu provjerenu shemu ima gotov pcb nek zjetka polemi i mora da radi -.. jos k tome ima i integriranih rjesenja pa netreba podesavati nista dovoljno je da spoji

Reply to
grizli

Damping faktor je karakteristika samog pojacala i definira se kao omjer nekog predefiniranog otpora i izlaznog otpora npr: "damping faktor na 8 oma je 200". Naravno da bi ustanovili koliko dobro ce u zbilji pojacalo dampfati istitravanja zvucnika unutarnjem otporu pojacala treba dodati i otpor kablova i skretnice i vodova unutar zvucnika pa ce u slucaju tih cuvenih kineskih kablova ono fino i skupo pojacalo sa damping faktorom

200 imati efektivni damping faktor negdje oko 3. Damping faktor je i tako izmisljen za audiofile, LG kucno kino je predvidjeno za vrstu korisnika koji ce spojiti zvucnike koje su dobili u kompletu i ne razmisljati vise puno o tome

Boris

Reply to
Boris Vuletic

nikad da nesmijes odvrtati do te granice

Reply to
grizli

Naravno, audofil bi popljuvao takav proizvod: On vise ulupa u same kablove, nego sto staje cijeli sklop kucnog kina s kablovima i zvucnicima!...lol

pola snage i stavit 100W/8R zvucnike....

mjestu samo treba paziti na prozvodace tranzistora i

logicno.

posrebriti plocicu ili pozlatiti)

Mislim da nitko u HR ne radi pozlatu PCB vodova.

Reply to
- Zoki -

ma naravno.. bez srebrnih kablova ..... :D

nego nevezano uz ovo.. na ovom sajtu

dane su vrijednosti THD-a ra azna pojacala koje je covjek napravio.. zanima me jel su to stvarne vrijednosti izmjerene ili teoretske(simulacijske spice i sl) jer nekako su jaki male tipa 0,005 % sto mi je nekako nisko hmm

Reply to
grizli

Sto to znaci da je ulazni signal optimalan? Ako ce se to pojacalo spajati na razlicite izvore signala, ima potenciometar glasnoce i normalnu osjetljivost, ici ce u clipping kad se pretjera. I nema to toliko veze sa 'dobrim projektiranjem', neka ce jednostavno klipati i spaliti zvucnike dok ce druga 'soft klipati' i produziti im agoniju :)) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Uzmi u obzir i

Philip Pirrip

GLAZBA nije buka... u glazbi uzivas ako ti se svidja ... osim ako se bas ne pretjera dok buka je kad netko stema kupaonu u zgradi , na ulici radi pneumatski cekic a ti moras nesto raditi (pisati uciti) to jako lose utjece :D

grizli

Zapravo, buka je bilokoji zvuk koji te trenutno ometa.

Reply to
Sin&sha

Teoretski, mali THD se mo¾e postiæi s vi¹e 'internih lokalnih' povratnih veza pri èemu nema velikog faznog pomaka koji bi doveo do oscilacija. Meðutim, za 'do¾ivljaj zvuka' su vjerojatno biti i tranzijenti, pri èemu i fazna razlika mo¾e imati neku 'subjektivnu' ulogu?

hehe dobra definicija

Reply to
grizli

hmm pa ta sheme mi izgledaju standardno ... , makar mi je malo cudan 10 puta manji THD od drugih pojaèala on dobije 0,003 , tipa pojaèalo SubZero

neki autori pak pisu da naponski diferencijalni stupanj i nije bas najbolje rjesenje .. itd.. hmm

Reply to
grizli

Pitanje je i s èim/kako je mjerio THD?