ATX problem

Model je CHIFEFTEC CFT-650-14C Ra?unalo zamrzlo u radu i ne?e da se ponovo pokrene. Power lampica na plo?i samo treperi. Stavili novo napajanja i radi. E problem je ?to je ovo ve? tre?i put, tj isti tip napajanja na raznim ra?unalima kvari se na isti na?in. Mogu li se kako popraviti jer ipak su to bila napajanja od 700-800kn.

Reply to
Dario

samo treperi.

ra?unalima kvari se na isti na?in.

U firmi sam imao jedan slu?aj redovitog krepavanja napajanja na nekoliko ra?unala, problem sam rije?io kad sam izbacio stare UPS-ove.

Reply to
- Zoki -

Kod mene samo su napajanja istog modela. Korisnici su razli?iti. Rado bi ih popravio ilil od jednog napravio punja? za akumulator. 14V

40A ludilo. Ako netko ima shemu bilo bi super.
Reply to
Dario

Ako ima? sre?e, samo se napuhalo par kondenzatora. Za po?etak, imaju li Stand'by 5V?

Stand'by 5V?

Ma htio sam nekom uvalit da mi ih popravi. Spojim popodne pa probam.

Reply to
Dario

ti si jedini koji je sprijecio krepavanj PSU-a micanjem UPS-a obicno je kontra

:)

--
Raven
remove NOSPAM from mail

raèunala, problem

Je dok baterija ne doðe u stanje da ne traje dulje od minute, onda sam primjetio da ovi jeftiniji UPS-ovi poènu raditi vi¹e ¹tete nego koristi. Inaèe u ovom sluèaju radilo se o APC-ovima, ne sjeæam se vi¹e kojima, do¹li su ugraðeni u strojeve.

Reply to
- Zoki -