ATX

doslo vrijeme da zamjenim svoje napajanje od 300W nekim jacim, i da ga ne bacim spojim ga na stolu kao ispravljac. ali on daje 11,6V a kad je u compu onda daje 12,3V. i ne moze dati struju vecu od 5A?

Reply to
EL

compu

A jesi ga opteretio? Inace, na 12V izlazu napajanje od 300W ne moze dati vise od 10A (odprilike, mislim), jer tih 300W ti se dijeli na sve napone u napajanju (3,3V, 5V,

12V, -5V, -12V). Inace ATX napajanje se moze dobro preraditi da bude promjenjivi izvor napona, tako da ga mozes regulirati od nekih 5V pa skroz do 20V, samom promjenim povratne veze (za 12V izlaz). Naravno, u istom omjeru ce ti se mijenjati i ostali naponi. Korisno!

Pozdrav!

to je zato jer ga nisi opteretio. Uvijek imaj potrosnju na 5 i 12. Cirka

10 W. Meni uspjesno radi s potrosnjom od 2 W po kanalu. SPojis dva veca otpornika na napajanje za flopy disk.

A struja ti ovisi o tvornickim postavkama. Obicno na tim napajanjima pise kolko mogu dati struje po kanalu pa malo pogledaj. Na mom je 5 A na

12 V. Ali je zato 12 A na 5 V.
--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!?.!

pise da na 12V moze dati 10A a vec na 5A se iskljucuje. opterecenje od 1A uzrokuje padanje napona na 11,33A pri 2,6A napon je10,98V

cudno???

Reply to
EL

Vjerojatno lose napajanje... Meni pri slicnom opterecenju napon ne pada tako drasticno...

Reply to
Mystique

Baci to u smece. Ocigledno ne radi naponska regulacija. Da mi je vidjeti komp. koji je bio napajan putem tog ATX-a. Na kompu pad napon od 1 V je puno previse

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?!?.!
Reply to
Pero

najgore je to sto je u compu radi/o ispravno. i sad kad ga spojim u comp radi ok, dokaz je ovaj mail razlog mjenjanja je strah jer sam kupio novu graficku i jos jedan disk pa da se ne bi resetirao

Reply to
EL

spoji sve 3.3 V vodove zajedno i na +5V stavi neko opterecenje.

napajanje od 12 volti nije zapravo stabilizirano u napajanjima za komp. stabilizirano je 5v a time i automatski 12 v ali samo ako je 5 v izlaz dosta opterecen. znaci da bi dobio tacno 12 v treba opteretit 5v izlaz slicno kao u kompu ili premjestiti senzorski ulaz cipa za stabilizaciju na 12v izlaz i trimerom podesit napon

Reply to
stumbani

Mi mo¾e neko objasniti kako modificirati atx napajanje da imam regulaciju od

0-12V (na¹o sam stare postove ali nisam imao uspijeha) Imam TL494 odspoji sam no¾icu 14 REF i u seriju stavio pot. od 25k ohma i ni¹ta se ne de¹ava. hvala
Reply to
Dino

od

Na nozicu 1 staviti pot umjesto otpornika, i ukloniti tranzistor za zastitu (overvoltage protection). On ti je negdje pred izlazom prikljucen na +5V, oznaka mu je mozda C954, ali ovisi od proizvodjaca do proizvodjaca.

od

Htio sam ti poslati mail, ali mail ne postoji kao takav, Jel treba ono .g iz adrese maknuti ili kaj vec? Pozdrav!

Dino je napisao/la:

[...]

Tu nozicu uopce ne trebas dirati.

Stvar je samo da moras maknuti otpore koji idu na pin broj 1 na TL-u. Pogledaj taj pin i od njega ti idu 3 otpora. Jedan ide na masu, jedan na +12V, a jedan na +5V. Umjesto ovoga kaj ide na masu, stavi trimer/potenciometar od kojih 100kR i sve bude OK.

Probaj kak radi, pa ako se gasi na drugacijim naponima, makin tranzic kaj veli -Rio-.

-- Tihomir Krizan

Reply to

EL je napisao/la:

: doslo vrijeme da zamjenim svoje napajanje od 300W nekim jacim, i da : ga ne bacim spojim ga na stolu kao ispravljac. ali on daje 11,6V a : kad je u compu onda daje 12,3V. : i ne moze dati struju vecu od 5A?

Citao sam sve postove i mislim da je najbolje da preradis povratu vezu. To ti je 3 otponika, ti stavis jedan trimer/potenciometar i moci ces podesavati napone.

Probelm kod tebe je da si opteretio samo 12V liniju, a napjanje nadgleda i

12V i 5V odjednom i pokusava oba napona zadrzati stabilnima.

-- Tihomir Krizan

Reply to

Nebi bilo lose i kondovima povecat napon, inace....