Atmega32 problem

ali zato je atmega8 5 puta jeftiniji

grizli

Sorry, tek sad vidim post...

Nisam to slagao tako da ne mogu potvrditi da li radi ali ne vidim razlog zasto ne bi radilo :-/

.ebn je, kako pise firmware, i da - nalazi se u folderu:

...AVR Tools\STK500

Max232 sluzi kao medjusklop izmedju TTL (0-5 V) i RS232 (+/- 12-15 V) nivoa, a FT232 nema s tim veze.

--
Chupo
Reply to

Reko si da znas kombinaciju fuse-ova koje si uprogramirao a ja sam ti reko nek ju napises jer ce ti mozda biti dovoljno samo izmedju 2 pina mikrokontrolera staviti quartz ili kristalni oscilator (koji kosta par lipa) i nece ti trebati HV programator.

BTW, spominjes kpt, sta stim?

--
Chupo
Reply to

Na non-binaries grupe se ne postaju slike!

Reply to
Still Dreaming

ups, sorry

Reply to
Tehnièar

:-)

Cini se da si ukljucio koristenje vanjskog clock-a, to znaci da bi ga mogo isprogramirati ako bi na XTAL1 (pin 13) spojio vanjski signal, nazalost nisi pogodio neku od kombinacija za koju bi bilo dovoljno samo staviti keramicki ili kristalni rezonator ili RC clan.

Ako imas jos koji atmega mogu ti na brzinu sloziti programcic pa ce ti taj drugi uC posluziti kao izvor clock-a za ovog koji trenutno ne reagira, a nakon sta uprogramiras kombinaciju fuse-ova koja ce ponovo ukljuciti interni oscilator, ce sve raditi kao ranije.

--
Chupo
Reply to

rje¹eno nabavio sam novu atmegu po savjetu kolega sa foruma -profiæa sam upisao isti sadr¾aj fuse bitova kao na i¹æitanom primjeru softvera Isprogramirao ga i ureðaj proradio iz prve

Deèki veliko Hvala na pomoæi i suradnji

Reply to
Tehnièar

kako nema veze ?

Serial PC signali RS232 imaju +/-12V

FTDI232 je IC koji se preko USB-a spaja s PCjem te se na PC-ju vidi virtualni COM port, a iz tog IC-a izlazi "serial signal" 0-5V razine...

Tj umogucuje da se npr neki "programator" koji je po defaultu spojen preko max232 na RS232 na PC spoji preko USB-a na pc

Reply to
grizli

Sorry - da, iz sheme se cini da bi se moglo.

--
Chupo
Reply to

--