ASA cisco: dva outside suèelja

Imam u firmi dva suèelja prema internetu i na svakom imam po jednu statièku javnu IP adresu. Mo¾e li ASA5505-50-K9 imati dva outside suèelja? Na taj naèin bih mogao iskoristiti obje statièke adrese na jednom gateway-u.

Reply to
prikovode

Mo¾e. Mogu imati i isti security level. Ima¹ samo jednu javnu (statièku) ili cijele subnete?

[...]

Bruno

imam jednu javnu statièku IP adresu. lokalno imam dva subneta postavljena na dva odvojena interface-a. Dakle imam:

-outside intf s jednom statièkom IP adresom

-inside 1 intf

-inside 2 intf

Reply to
prikovode