AOC LCD problem

dakle monitor ne daje sliku. ali na jednu tisucinku sekunde kad se upali slika se pojavi i nestane. prakticki trenutno. ako se pozadinsko osvijetljenje pokvari onda bi se slika zapravo trebala vidjeti pod nekim kutevima, onak jedva zamjetno, no to ovdje nije slucaj. ovdje bas slika nestane.

zna netko sto bi moglo biti i koliko bi mogao doci popravak, te tko bi popravio?

zahvalan sam na bilo kojem infu.

--
Petar Samardzija (woobie)
sarafcigerMAKNI@OVOgmail.com

Ima li monitor vanjsko napajanje ili se hrani direktno sa mre¾e? U drugom sluèaju, baci oko na napuhnute kondenzatore u switcheru. Imao sam takav sluèaj prije - 25 minuta! :)

//Marin

Reply to
Marin

Pozdrav

2 x 1000 uF i 2 x 470 uF ..... :-)

Mozda i 22 uF u primaru ..... iako mislim kako rikavaju od grijanja ...... ???? ....

Reply to
Bezimeni

4 x 5 kn. :)

Da, ali ne od okolne topline. Stradavaju od vlastite disipacije. Preveliki ESR.

//Marin

Reply to
Marin

Dana Tue, 26 Feb 2008 10:13:41 +0100, Marin napisao/la je:

da, cesto je to na lcd-ima. dovoljno je lemilicom ugrijat par elektrolita i vidjet koji je:)

Reply to
Spuzva