Pomoć oko odabira lemne stanice

Do?lo vrijeme za novu lemilicu. Izbor sam suzio na dva modela:

Ne?to novo, pa ako netko to ima nek napi?e kakvo iskustvo, mi?ljenje. Po netu nisam na?ao previ?e informacija, a po specifikacijama ona bi mi savr?eno odgovarala.

Svaka sugestija je vi?e nego dobro do?la. Hvala

Reply to
lucco85

Za sto ti treba lemilica? f

Reply to
Filip Lolic

ako sastavljas sklopove (proizvodnja i sl.) te 2 su profesionalne stanice, ova wsd81 ti je sasvim dovoljna a ujedno je i znatno jeftinija.

Usput da ne pokrecem novi post, trebam kontaktni termometar za verifikaciju temperature lemne stanice. Original od erse ili wellera je poprilicno skupo, ima koja jeftinija no ujedno i precizna varijanta? Mislim na nesto ovakvo:

Hvala!

Reply to
BladeRunner

Uglavnom popravljam mati?ne plo?e, ne?to industriske elektronike, svakih par mjeseci mi netko donese kakvu televiziju:-) Snaga mi je bitna, i kvaliteta vrhova Ako je s jednom ru?kom, mogu?nost brze izmjene vrhova

Reply to
lucco85

Hajde. Ti barem ima¹ bogato iskustvo. Ne kupuje mi se Lidl jeftikaner ali ni neko profi remek djelo jer nemam potrebe za takvim neèim. Upotreba se svodi na skidanje kojeg elementa s matiène ploèe ili ¹asije, lemljenja ¾ica i sliènih sva¹tarskih kombinacija. Ponekad se zaleti i kratko spojiti ¾icu na Q5 da izbjegnem elektroniku na lampi kako bi imao samo jedan mod...

Reply to
Hombre

Od ove mi se èini bolja Weller WD1, u biti ista stvar samo ¹to ima 3 podesiva preseta za temperaturu a ¹to zna (meni) biti korisno. Slièna cijena, isto kupio u chipoteci prije 4-5 mj.

Reply to
drstoka

Vjerovao ti meni ili ne, imam kopiju Hakko-a 936 sa ebaya. Platio sam je 40$ :)) Kupio sam jos desetak vrhova za par dolara. I to mi je sasvim dovoljno za gotovo sve. Da se cesce bavim maticnim plocama kupio bi neku od kineskih lemilica sa indukcijskim grijacem od 90W koje bi trebale biti neusporedivo bolje za to. Recimo Atten AT306DH. f

Reply to
Filip Lolic

Prva mi je bolesno skupa pa bi odabrao drugu. U stvari ne bi jer mi je apsurdno davati toliku lovu za lemnu stanicu. Ako hoces jeftiniju kvalitetnu alternativu, Hakko FX888 je dobar izbor. f

Reply to
Filip Lolic

Je prva je preskupa, kupio bih je ako bi me stvarno odu?evila i da ne na?em niti jednu manu na njoj ali ?isto sumljam.. Druga lemna stanica je provjerena, radio sam na njoj i vrijedi te novce Trenutno imam Gordak 952 puhalicu, ima lemilicu Promjenio sam ru?ki na njoj....previ?e, mo?da sam mogao kupiti ovu Wellericu za taj tro?ak. Da ne govorim vrhova Izme?u ostalog i hakko ru?ku....Moram priznat da nisam ba? odu?evljen Da imam priliku probat kako radi, mo?da bih razmislio ali ovako jednostavno me strah da ?u baciti jo? koju kunicu u vjetar pa sam odlu?io kupiti ono ?to je provjereno, dakle Weller ili Ersa. Dakle pitanje je samo modela.

Reply to
lucco85

Ersa, jeftiniji su i imaju bolje vrhove od Wellera, jedino ¹to ih je malo te¾e nabaviti tu kod nas.

A ako si ba¹ zapeo za Weller i ako misli¹ uzeti ovaj WSD-81, razmisli o alternativi - WS-81. Jeftinija je, a ne vjerujem da æe onaj digitalni pokazivaè biti i¹ta korisniji od potenciometra i skale. Uz to, mo¾e¹ proæi jeftinije i ako nazove¹ ostale trgovine, znaju biti povoljniji od Chipoteke.

No, bilo koji Weller da kupi¹, uzmi po nekoliko vrhova istog tipa.

Reply to
Mario Malenica

Hehe, Kre¹o ju je testirao i popljuvao :)) Bolje se ti dr¾i 81 ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Sla¾em se, Nisam ba¹ zapeo za weller, mislim je ersa korak ispred ali mislit i ..... Upravo sam se vratio iz èipoteke, wx2020 nije nova...vidljivi su tragovi kori¹tenja i malo sam bio iznenaðen Svakako su mi rekli da mogu probat dan dva pa ako mi ne odgovara vratit.©to æu i napravit Tu lemilicu je kupio netko iz HR na¹ao na

Dalo se zakljuèit da je to ba¹ ta lemilica ¹to je i prodavaè nakon nekog vremena priznao

Nisam je odmah pokupio jer sam bio s motorom, pa æu popodne po nju Napi¹em ako vrijedi tih novaca mada....èisto sumljam Ersu bi rado uzeo ali nezgodno je, ipak ako mislim dat neku kolièinu novaca volio bih to vidjet. Mislim da æe ipak bit WS ili WSD 81

Reply to
lucco85

Na? stari news kolega Kre?o B. kojeg ovdje nema vec 5, 6 godina... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Kre?o?

Reply to
lucco85

To pljuvanje je bilo usmeno ili pismeno(link)? Bio bih zahvalan

Reply to
lucco85

Zahvaljujem. Bit æe razmotreno.

Reply to
Hombre

Da se oduzim sto sam maznuo nick...

13.95 us$ sa free shippingom za hr

Bolje ne moze...

Osobno sam od tamo narucio atten-ov preheater (tada 45 us$ - sad 72 us$) tako da se ne brines jeli neka glupa fake stranica

Bladerunner

Ove nove digitalne WSD imaju osjetljive ove cijevi koje idu na grija? i dr?e vrh - ve? sam u firmi imao dva slu?aja da se rascvjeta vrh. Sad jel ?ljakeri malo previ?e sti??u lemilo ne znam, ali znam da se to sa starim analognim stanicama nije de?avalo. Dodu?e one su imale i duga?ke vrhove tak da kod eventualnog pritiskanja vrha lemila nije bilo velike sile na vrh cijevi.

Reply to
Hector

Èemu to slu¾i?
Reply to
Hombre

Gledam taj Hakko na ebay je isto otprilike kao i ta Atten, a nigdje ga ne mogu pronaæi jeftinije pa me intersira gdje si na¹ao tu kopiju. Ono ¹to mi je ba¹ bitno je da ima nabavit vrhova jer ova smeæa ¹to se kupuju po centrima, uz to ¹to brzo ode vrh uz to ga nema nigdje nabavit.

Reply to
Hombre