Adapter od 12V i 2 A

Vrisnuo mi Ispravljac(adapter) od prijenosnog hard diska, na njemu pise 12V / 2A, e sad me zanima, kakav drugi mogu kupiti jel mora biti bas od 2A ili smije biti nesto jaci ili slabiji.

Reply to
damir

jaci moze ,a za slabiji bi trebalo znati potrosnju HD-a jer mozda su imali

2A pa utrpali u komplet,a da u stvarnost bude i 1A dosta.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

To ovisi o potrosnji diska.

2,5 incni diskovi trebaju 5V, a 3,5 incni 12 i 5V. Ako se radi o 3,5 incnom disku a u kucistu ne vidis nikakvi vf trafo za smps koji 12 v spusta na 5, takvo kuciste se dosta grije jer 5v grana obicno vuce oko 1A sto se tada prenosi na 12V granu, + jos 0,5A 12voltne grane.

Iako je dosta 1 do 1,5 A za rad, u trenutku prikljucenja dok se motor ne zavrti disk povuce puno vise, pa ako to nema dolazi do skljocanja diska, pa se ti drzi 2A ili vise. Od viska struje glava ne boli, ali napon mora biti 12v.

Reply to
Petar Bjelèiæ

Probao sam jedan na kojem je pisalo 12V 1000ma, ali ne ide ,upali se ali ga ne moze pokrenuti.

"Petar Bjelèiæ" je napisao u poruci interesnoj grupi:gb37to$an0$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
damir