8V 500mA ispravljac

Gdje bi mogao kupiti? U Chipoteci ih nema...ima samo 7 i 9V

jel se mogu ovi malo preurediti da daju 8V?

Reply to
www.koki-zg.com

Ima samo 7.5 i 9V...kaze frend da mu to treba za postolje koje puni BT misa i da ne radi kad se spoji na taj od 7.5 i 9V ali i da nije siguran dal mu je jack sjeo kak spada u utor na postolju pa mozda ni zbog toga nece puniti..

mene zanima da li je moguce da zbog 0.5 manjka ili 1 volt viska postolje nece puniti?

Reply to
Vedran

Trabao bi raditi sa 7,5 V jer ti univerzalni adapteri daju van uvijek malo vi¹e. Nego, nek provjeri polaritet, dal je dobro okrenut + i -. I dal postolje punjaèa tra¾i DC (istosmjerni) ili AC (izmjenièni) napon od

8V. Trebalo bi i provjeriti dal je s njime sve u redu, al nije crklo.

Pozz!

Reply to
-Rio-

Ovo posebno trea pazit.... :-)) jednom me zahebalo...i jos se cudim kak nece da radi... :-)))

A ako je polaritet okrenuo i nije se skurilo onda je vrlo moguce da treba ac....makar opet...nije nuzno....

Reply to
Mystique