Latest threads in Electronics (Croatian)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

Cross: Zidni drzaci za kablove?
Bilo u Pevecu... Oni plasticni, u sinama - sluze da se samo kabl utakne i ostane visiti ... (imam cca 300tinjak kablova 20-40 cm koje bi trebalo povjesati, da mi budu pri ruci...) Nesto poput:

Tražim SDA 2083 A014
Pozdrav grupi! Imam jedan Grnudigov TV koji se ne?e upaliti, nego na kontrolni plo?i prikazuje ?udne simbole. Serviser mi je rekao da je oti?ao integrirani krug. Tra?io sam malo po netu, al nisam...
3
3

P:kvarcni izbornik
Prodajem kvarcni izbornik (selektor) s 68 kvarc kristala (f:3700-7200kHz). 150k. Slika na

OT pitanje za vasu
Mo¾da nije prava grupa ali eto, dav pitam - kako se stavlja potpis (signature) u Outlook Express-u? Hvala unaprijed.
7
7

HP LogicDart
Dali se netko susretao s tim èudom ?? Konkretno me zanima dali itko zna ¹to se nalazi u njegovoj sondi (da je probam napraviti). Ili mo¾da netko zna gdje se mo¾e kupiti dotièna. ureðaj je HP...

P: Trofazno brojilo ,novo, digitalno ABB
Brojilo ABB trofazno,digitalno, DZ+4105W 2CMA139029R1000 SAB 13000 strujnim mj. tansf. $File/2CDC512062D0201.PDF Strujni mjerni trafoi GMW ASK 412.4 250/5 A ..na mail

problem lcd monitor
pitanje da li je problem u lampama ili inverteru,slika bljesne samo malo i u pozadini se vidi ali nema osvjetljenja
10
10

solarna struja
3
3

lcd excello
Situacija je sljedeca: TV je lcd excello ( l 30b) u kvaru je izgleda je izgorio tuner , moze se gledati samo spojen preko VGA ulaza spojenog na komp. Kad se gleda preko scarta,s videa i chinceva slika...
1
1

kupujem nekorištenu- ecc 88,6922.6dj8
tip i ponuda na mail

Fluke :)
13
13

Crkao punjac od laptopa
Star je oko 4 godine, IBM. Do veceras radio normalno. Odjednom prestao puniti. Moze puniti bateriju od laptopa, duze traje, ali ju napuni (zato sada i mogu postati pitanje). Ako ukljucim laptop preko...
1
1

P: Dijelove za ispravljaè koji nikada nije sastavljen
Toroidni trafo ("Trafo" Sv. Nedjelja) 230/11,5V 350VA Mosni ispravljaè Semikron SKB 30/08 (30A 800V) Kondenzator Philips 33000 uF 40V Cijene po dogovoru, tj vi ponudite cijenu. Slike ¹aljem na mail...

P: Toroidni trafo 250VA, 2 kom
Toroidni trafoi sa termoosiguracem na 95°C (moze se premostiti), 250 VA, primar 230V, sekundar 24V, 10A. 2 kom prodajem. 200kn komad Zagreb Kontakt na e-mail.

Gdje nabaviti u HR STA505
IC-pojaèalo za LG kuæno kino: 40V 3.5A QUAD POWER HALF BRIDGE Hvala.
3
3