OT pitanje za vasu

Mo¾da nije prava grupa ali eto, dav pitam - kako se stavlja potpis (signature) u Outlook Express-u? Hvala unaprijed.

Reply to
coin

tools>>options>>signatures>>new signature i upi=B9e=B9 tekst pod `edit signature` ili doda=B9 file za signature>>set as default

poz

Reply to
Nef

Imam i ja kviz pitanje za tebe: Kako odgovoriti ispod poruke koja ima one okomite crte, a da odgovor doðe 'ispod crte'?

Reply to
vaso

E sad. Prvo da ovo rije¹imo pa onda dalje. Smatra¹ li da je Nef toèno odgovorio?

Reply to
coin

Dobro je poèeo, treba jo¹ staviti kvaèicu na 'Add signatures.......' Pod Advanced navodno mo¾e¹ pojedinim accountima pridru¾iti razne potpise, ali to na mojoj kanti ne radi ( ili mi je ne¹to promaklo?)

Reply to
vaso

Super, sad kad smo to uspje¹no savladali mo¾e¹ dodati LOL u potpis da ga ne tipka¹ svaki put :D

Reply to
coin

rofl

Reply to