12 na 220 adapter za auto?

Kolko to cudo struje trosi? odnosno kakav mi akumulator treba.. jel dovoljan onaj od 55Ah ?

i drugo pitanje, u cipoteci je taj "adapter" od 300W 500-tinjak kn .. pa bi uzeo taj.. da li cu na tih 300 W moci spojiti zvucnike od cca 30W i komp bez monitora od cca 250W ... i kolko brzo ce to trositi akumulator...

tnx

i pozdrav

Reply to
Dakky

Tro¹i bar 50% vi¹e nego li daje van

Da hoæe¹, no kad veæ ima¹ namjeru potro¹iti pare ja bi na tvom mjestu se obratio liku sa grupe, Tihom i zamolio ga na mi napravi potrebita swicher napajanja za oba ureðaja. Time bi izbjegao nepotrebne gubitke i transformaciju na 220V.

Reply to
miha

Koji komp ti to mislis spojiti u auto? Ak je to desktop PC onda moras znati da ti hard bude brzo riknuo.

I invertori za auto su po meni jako loshe ideje. Pogotovo jer se danas mogu lagano napraviti bilo koja istosmjerna napajanja putem smps.

Za invertor moras znati da trosi i oko 30 % snage i vise na zagrijavanja i gubitke. Akumulator ce se brzo isprazniti pa ti jedino auto u radu bude mogao to cudo napajati

Reply to
Pero

: Koji komp ti to mislis spojiti u auto? Ak je to desktop PC onda moras : znati da ti hard bude brzo riknuo.

Da, desktop. Zasto hdd bude riknuo?

: I invertori za auto su po meni jako loshe ideje. Pogotovo jer se danas : mogu lagano napraviti bilo koja istosmjerna napajanja putem smps.

Je, lagano za one koji znaju........

[...]

Nisam iz ZG, a da nekome saljem postom nema smisla........ i obrnuto vjerujem

Reply to
Dakky

bez

za napajanje racunala ti je najbolje uzesti atx napajanje na 12 V.... bilo je jedom na bug online.... na ulaz mu dovedes 12V istosmjerno a on ti daje sve napone potrebne za rad racunala... neznam sada cijenu ali moguce da uopce nije skupo

Reply to
sipa

U poruci: e37fde$d2l$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Dakky je napisao/la:

: Kolko to cudo struje trosi? odnosno kakav mi akumulator treba.. jel : dovoljan onaj od 55Ah ?

Ovisi kolko trosis iz njega. Ako na njega spojis trosilo od 100W, na izlazu iz pretvarca ce biti cca

100W, korisnost samog pretvarca je oko 60%, znaci da iz akmulatora trosi 160W.

Ako imas 200W traosilo, trosit ce 320W iz ACC-a (~25A).

[...]

Mozes, radit ce to. Trosit ce oko 400W - oko 30A.

Znaci, imas jedno sat i nekaj sitno na skroz puni 55Ah ACC.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: e37hgq$iu5$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, miha je napisao/la:

[...]

Da, uvijek je najbolje direktno doci na zeljeni napon.

Jer, korisnost pretvaraca je oko 60%, onda opet snizujemo napon, pa je i pri tome korisnost oko 60%, tako da je ukupna korisnost oko 0.36, a da idemo direktno, korosnost bi bila oko 70% (duplo vise).

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: e37ieb$1t8$ snipped-for-privacy@news1.carnet.hr, Pero je napisao/la:

: Koji komp ti to mislis spojiti u auto? Ak je to desktop PC onda moras : znati da ti hard bude brzo riknuo.

Zakaj bi HDD crknuo? Osim, ako se stavi direktno u auto, pa da od vibracija ode.

Ja sam imao komp u autu jedno godinu i pol do dvije i nikad nije bilo problema. Al, HDD je bio u kucistu od auto-CD-changera, tako da se uopce nije tresao.

-- Tihomir Krizan

Reply to

zato jer su ti hardovi radjeni da stoje na mjestu. Prvenstveno je problem u tresnji gdje ti glava lupa po ploci i radi bad sectore. Par takvih bad sectora i onda ti je hard kaput. Naravno, moguce je napraviti neki stabilizator harda ali ti je to jako zajebano.

Ak si u mogucnosti kupiti neki prijenosni hard ili neki hard iz laptopa onda bi to radilo bez problema.

Reply to
Pero

U poruci: e38av2$ppo$ snipped-for-privacy@news1.carnet.hr, Pero je napisao/la:

[...]

Ma, nije jako zeznuto:

Uzmes kuciste od neispravno auto-CD-changera, izvadis svu elektrniku i dio mehanike van i ostavis samo ono kaj ublazava udarce (gumice sastrane i federe sa pripadajucim nosacima) i unutra zasarafis HDD i sve OK.