Zgrzewarka DIY do aluminium... - Page 2

Re: Zgrzewarka DIY do aluminium...
Czasu zawsze mam za malo, ale od czegos sa w koncu pracownicy.

Re: Zgrzewarka DIY do aluminium...

To jeszcze tylko posiąść wiedzę ci zostaje i sukces murowany. Masz pecha.
Pomysły to najtańsza część w realizacji projektu. Najdroższa jest wiedza.

Re: Zgrzewarka DIY do aluminium...
Sporo pomyslow zrealizowalem i realizuje "od pomyslu do przemyslu".
Mysle, ze dam rade ;)

Re: Zgrzewarka DIY do aluminium...

Trafok od mikrofali przy takich samych gabarytach jak toroid ma wieksza moc.
Pierwotne w transformatorze od mikrofali jest z aluminium, nie mam pojecia
dlaczego, cena?

Nie zgrzewalem bez docisku, aluminium tez nie. Bawilem sie w zgrzewanie stali.
Napiecie podobne jak w zgrzewarkach fabrycznych czyli okolice 2V.
Korkow mi nie wysadza, BT138 w szereg z pierwotnym nie uszkodzil sie ani razu.
Aluminium dobrze przewodzi cieplo, moze bedzie potrzebne dobranie innych
parametrow zgrzewania czas/prad. Jak prad mialem za duzy to dawalem dodatkowa
spirale w szereg z pierwotnym, no ale to amatorka na moje potrzeby.