Wymiana dysku twardego - Page 2

Re: Wymiana dysku twardego

Twój problem ma się tak do elektroniki, jak produkcja szkła do picia piwa.

Polecam inną grupę.

m.

--
Milea Wireless Communications, http://milea.pl
Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

Re: Wymiana dysku twardego

No to wlasnie w googlach spokojnie znajdziesz miliony tych co to robili z
powodzeniem i publikujac ta informacje wlasnie pomagaja. Sprobowales chociaz
poszukac i sprobowac??
Zapewniam cie ze wystarczy odwiedzic pierwsze 10 linkow jakie wyrzuci google
i spokojnie to sie zrobi.
10 miniut roboty plus czas kopiowania dysku.

Re: Wymiana dysku twardego

BootIt NG.

Odpalisz z floppa, CD, USB.
Sprawdzony kilka razy, bez klopotow.

Re: Wymiana dysku twardego

82%C485%

Tandem clonezilla + gparted.
http://gparted.sourceforge.net
Sprawdzone na przenoszeniu  XP+debiana z 80 na 320 i debiana z 80 na 25=
0.

--20%
pozdrawiam,
C5%81ukasz Spychalski

Re: Wymiana dysku twardego
Komunikat S.M.A.R.T. to jeszcze nie tragedia. Wystarczy w biosie wyłączyć
opcje skanwania dysków przy starcie i system chodzi. S.M.A.R.T. ma
ZASYGNALIZOWAĆ, że dysk zaczyna się zużywać, albozaczyna się z nm dziac coś
niedobrego. Ja mam dwa dyski na których wlączał sie S.M.A.R.T. i z wylączoną
opcją w biosie chodzą już drugi rok. Jeśli chodzi o narzędzia do kopiowania
najlepiej GHOST. Podzial na partycje - Partition Magic. Gdybyś chciał się
pobawić w Ontrack możesz spróbowac ściągnąć z sieci Spin Rite, albo Ultimate
Boot. Służą do naprawiania fizycznie uszkodzonych dyskow. Miałem jeden taki,
z którym po roku siadła poiwerzchnia. Wk...iłem się bo raptem kilka dni po
gwarancji. Podzielłem na partycje. Tak ch.ja orałem, tak mieliłem różnymi
softami, że w końcu udało mi się zlokalizować oddzielony obszar. Oddzieliłem
go i z 200 GB nadal chodzi ok 100-120 GB, aczkolwiek zabawa ze Spin Ritem
może być dość czasochłonna. Dobra gdy masz uszkodzona niewielką część
powierzchni (albo pojedyńcze sektory). Gdy wiecej niż 20% to lepiej olać
przedsięwzięcie i kupić nowy dysk. Tak czy owak. W dwóch serwisach mi
powiedzieli że dysk jest do wyrzucenia. A ja nadal na nim hulam (jako backup
na filmy). Tyle że 200 mam trochę ponad 100 GB i w razie czego zapasowy dysk
na Linuxa.

Pozdrawiam, M.

Cześć.
Podczas startu komputera (stacjonarny) wyswietla mi sie komunikat
S.M.A.R.T. że dysk jest uszkodzony i muszę go wymienić.

Preosze powiedzcie mi jakim programem mogę przejopiować całą
zawartośc
dysku na inny tak abym nie musiał instalować wszystkiego od poczatku,
tylko przegrać dysk tak jak jest obecnie na nowy.
czy mogę mieć ten nowy o większej pojemności, oraz więcej partycji?

Site Timeline