wniosek

jaki z tego można wyciągnąć wniosek:
jest sobie nagrywarka,
przy nagrywaniu podczas nagrywania lead-out stuka głowicą i psuje płytkę,
ale tylko dvd dl...
no to wyjąłem ją, zasiliłem oddzielnie przez adapter USB->sata z
zasilaczem... stuka identycznie...

już o to pytałem, ale może Ktoś już zna odpowiedź...
P.S.
wymieniłem wszystko, włącznie z nagrywarką, bez zmian...

Re: wniosek

co takiego dzieje się podczas nagrywania lead-out płytek dwuwarstwowych, co
nie dzieje się przy pozostałych rodzajach płytek?

Re: wniosek

Kup PLEXTORA, on nie stuka .
Pzdr

Re: wniosek

kupiłem NECa, ależ to cud nie nagrywara, LG to się nawet nie umywa...
ale też stuka...

jedną z tych stukających nagrywarek oddałem do serwisu, który stwierdził, że
nic jej nie dolega, więc później sprzedałem i u klienta działa do dziś...

myślałem, w końcu, może coś z zasilaniem z UPSa... ale podłączyłem inny
komputer i działa bez problemów...

co za dziwny przypadek, nie daje mi spać po nocach...

Re: wniosek

stwierdził, że
dziś...

Sony zainstalowało Ci wirusa, który niszczy nagrywane płytki.

e.

Re: wniosek

płytkę,

a wymieniłeś płytkę?

e.

Re: wniosek

wymieniłem, na Verbatima, tylko niech nikt nie pisze, że Verbatim to
szajs...

Re: wniosek
Nie wiem, czy to to, ale czasem w takich dziwacznych przypadkach okazywało
mi się, że problem powodowały nowe
(w sensie nie posiadające jakichś swoich wpisów w firmware nagrywarki)
nośniki.  I upgrade firmware czasem pomagało...

Re: wniosek
W jakim sensie "łącznie z nagrywarką" - nowa też stuka? Czy włożenie
nowej nie sprawiło, że stara przestała stukać?

Trochę coś innego, ale też "stukanie głowicą" - nagrywarka w laptopie
przestała czytać niektóre płyty - męczyła, męczyła wydając stukające
dźwięki, i nie znajdowała zawartości. Po rozkręceniu zauważyłem, że
"stukanie" to jest ciągły ruch głowicy kawałek do środka, kawałek na
zewnątrz - nasunął mi się wniosek, że nie może się ustawić na ścieżkę,
bo jak uda się pokonać tarcie statyczne to z rozpędu leci za daleko,
więc nasmarowałem prowadnice - problem zniknął. Może tu też jest coś w
tym stylu? Nagrywarka próbuje nagrać lead-out zaraz za danymi i nie może
trafić?

Re: wniosek

tak to właśnie wygląda, jakby nie mogła trafić i wali głowicą o różne
boki...

Re: wniosek
napęd LG stukał przy nagrywaniu płytek, wymieniłem zasilacz, płytę, procka i
pamięci - nic
wymieniłem na nowy model LG - nic

no to wyjąłem napędy z kompa i dołączyłem je przez adapter USB->SATA z
oddzielnym zasilaczem - nic

no to podłączyłem do innego kompa przez przejściówkę USB->SATA - nic...

cały czas szukam gdzie leży część wspólna tych wszystkich eksperymentów...

Re: wniosek
Hello identifikator:,

Jeszcze nie znalazłeś? Nazywa się "napęd LG".

Re: wniosek

Mam LG i nie narzekam. Czy to przypadkiem nie jest wina nośnika, który ma
rzeczywistą pojemność mniejszą od zadeklarowanej? Inna sprawa, że napęd
powinien to wykryć, ale czy LG musi przewidywać działania oszustów? Może i
powinien, ale winnego szukał bym gdzie indziej.

Remek

Re: wniosek

eksperymentów...

zostały Ci tylko (jednak!) płytki lub ew. oprogramowanie (jeśli na drugim
komputerze takie samo).

e.

Re: wniosek
No to kapnij mu na prowadnice lasera kropelkę smaru i ostrożnie (żeby
przekładni zębów nie wyrwać) poruszaj w całym zakresie.

Re: wniosek

Zasilacz w PC wymieniles?
Druga sprawa firmware nagrywarki (jesli nowe nosniki uzywasz) - jak ktos
juz wczesniej napisal.

--
Jerry1111

Site Timeline