wieża Panasonic - dziwne uszkodzenie

Witam szanownych Grupowiczów

Proszę o sugestie odnośnie uszkodzenia:

Wieża Panasonic stary model CH-40, składająca się z 2 segmentów (1 segment deck+wzmacniacz, 2 segment CD+tuner łączonę zewnętrznie taśmą) Kilka dni temu przestały działać przyciski na obudowie 2 segmentu. Uszkodzenie powstało samoistnie - wieża nie została zalana, uderzona, itp.

Wszystkie funkcje działają poprawnie z pilota, nie reagują wyłącznie przyciski na panelu.

Otworzyłem obudowę, nie zauważyłem żadnych widocznych gołym okiem laika uszkodzeń jak nadpalenia, przerwane czy zwarte ścieżki itp. Przedmuchałem dokładnie sprężonym powietrzem.

Nie jetem elektronikiem i nie podejmę się samodzielnej naprawy (no chyba, że jest zupełnie łopatologiczna) - chciałbym się jedynie zorientować w naturze uszkodzenia i ewentualnie orientacyjnym koszcie naprawy - zeby nie dać sobie wmówić bzdur w serwisie.

Będę wdzięczny ze wszelkie sugestie.

pozdrawiam mccoy

Reply to
mccoy

mccoy snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisal nam:

google power i moze znajdziesz kod serwisowy, ja do CH32 znalazlem, moze wieza powie co ja boli ;)?

------------------------------------------------------------------------ Witam, chyba źle szukałem bo udało mi sie znaleźć sklepy wysyłowe oferujące schematy i instrukcje serwisowe. Cóż - pytanie wciąż aktualne...

pozdrawiam mccoy

Reply to
mccoy

mccoy snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisal nam:

no szukaj szukaj, tez sie naszukalem ale dorwalem, watepie by kod byl taki sam jak chcesz to ci wysle na maila, na 4 stronie jest procedura (guzikami od napedu kaset sie wlacza)

------------------------------------ poproszę ma maila, za link również byłbym wdzięczny jeśli pamiętasz

pozdrawiam mccoy

Reply to
carl mccoy